Hotel Dolomiti Madonna

Patrick Nowak
22-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Bediening van het personeel is erg goed. Eten is super. Kamers zijn wat ouder maar schoon en goed. Centrum Ortisei en skilift naar Seiseralm op loopafstand. Prijs/kwaliteit is gewoon goed ,ik ga zeker terug Wifi is wel slecht, maar ach...het is vakantie

Gereisd Met partner in januari 2017

Erg gezellig en sfeervol hotel

Richard en Jessica
28-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel ligt in dorp, tegenover zit de skiverhuur en een supermarkt, dichtbij de pistes...is op loopafstand te doen ongeveer 10 minuten, daarnaast gezellige kern waar je zowel ´s ochtends als ´s middags leuk een hapje en drankje kan nuttigen. Vanuit het dorp kan je prachtige skistochten maken, het blijft een geweldig gebied.

Personeel in hotel zijn allemaal ontzettend aardig, vooral Max de restaurantmanager, sprak verschillende talen. Andere personeel, ondanks de taalbarriere, erg vriendelijk en attent. Het eten was zeer goed.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

normaal hotel

claudia
17-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

geen luxe, maar een normaal verzorgd hotel. nette schone kamers. personeel spreekt alleen maar italiaans en gebrekkig engels geen duits.

D-reizen

Prima hotel, goede ligging tov pisten en centrum,

Knuts
3-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Na een matige ontvangst door wat wij noemde ''het boze oog'', een oude vrouw die het nodig vond ons na een nacht rijden 's ochtends om 7 uur de les te moeten lezen omdat de voucher vergeten was, hebben wij een heerlijke tijd gehad in dit hotel. De familie en overig personeel maakte de ontvangst meer dan goed, kamers voldoende ruim en netjes, prima ontbijtbuffet en goed verzorgd diner. Ook de ligging t.o.v. pisten en Centrum is in orde. Zeker de moeite waard om terug te komen.

Gereisd Met partner in december 2009

Centraal gelegen degelijk schoon hotel

fam. de Groot
23-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

In de hoofdstraat, dichtij het centrum van Ortisei. Op loopafstand van de cabinebaan naar de Seiseralm en de Seceda. Achter het hotel is voldoende parkeergelegenheid. Het hotel heeft 4 verdiepingen met ieder ca. 10 kamers. Wij hadden een prima ruime kamer, nummer 304 (waarschijnlijk identiek aan 104, 204 en 404). In de uitbouw was een ruime hoekbank met tafel met aan 3 kanten ramen. Daarnaast nog een balkon en klein raampje. Breed 2-persoonsbed en een eenpersoonsbed. TV en piepklein kluisje. Ruime badkamer met bidet en bad. Douchekop is niet hoog op te hangen, dus douchen is lastig. Meer dan voldoende handdoeken. 2 x per week schoon beddegoed. Er werd prima schoongemaakt. De eetzaal was wat ouderwets, weinig sfeer. Zeer ruim saladebuffet en dessertbuffet. Bediening was aardig.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolomiti Madonna in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolomiti Madonna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.