Appartement Col Martin

Appartement
8,3

• Ligging t.o.v. pistes6,7

3 reviews over Appartement Col Martin in het Nederlands

Ruim appartement in rustige buurt

Taz
18-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Appartement voldoet aan vrijwel alles. Wij misten alleen een oventje. Zeer ruime badkamer, veel ruimte om spullen kwijt te kunnen. De auto staat in een garage. De skibus stopt vlakbij maar gaat 's morgens maar 3x. Voor één van de 2 gondels moet je nog ruim 5 minuten lopen, de bus stopt bij de andere gondel. Ook 's middags gaat er maar 3x een bus terug, beetje plannen dus. De eigenaren zijn heel warm en hartelijk, willen dat er niets ontbreekt. Wij hebben ons prima vermaakt, al moet je voor meer levendigheid naar het centrum wat ca 10 min lopen is.

Gereisd met partner in januari 2016

gezellig, schoon en ruimtelijk appartement

Romy Graafland
5-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

In dit appartement heb je met 4 volwassenen ruimte zat. Het is ontzettend schoon en netjes. Tevens is het zeer knus en gezellig ingericht. De badkamer is groot en er is een nog een extra apart toilet wat heel fijn is. De bedden zijn perfect! En er is enorm veel kast ruimte. De eigenaren zijn tevens enorm vriendelijk en lieve mensen! De parkeergarage is ook erg fijn! De skibus stop dichtbij deze brengt je naar de piste. Het is ongeveer een kleine 15 minuten lopen naar het centrum wat ook prima te doen is. Wij hebben het fantastisch gehad hier!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Gezellig en schoon appartement

Ineke
22-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Appartement is mooi rustig gelegen, en ligt op het zuiden, dus als er zon is.... Centrum is op kwartier lopen.

Prima te doen. Er is een parkeer garage. Ski bus stopt dichtbij, deze brengt je naar de pistes of het centrum.

Gereisd met partner in maart 2010

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Col Martin in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Col Martin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.