Appartement Christin

Fam Dorhout
21-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel gezellig, enorm ruim appartement, uiterst vriendelijke eigenaar. Prachtige stek. Helemaal goed. Doen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013
2008
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit is echt een fantastisch appartementencomplex met een nog betere service. Wanneer ik in de vroege ochtend ontwaak van de onwelriekende geuren van de zweetsokken van mijn buurman Jeroen S., snelste student van Nederland trouwens, dan komt aan de andere zijde van ons stulpje de heerlijke geur van vers brood de kamer binnen. Dit brood is natuurlijk weer verzorgd door de enige echte Ingeborg K., in de wandelgangen Dokter K. genaamd. Haar jongere zus Mijke zorgt voor het nodige entertainment door nog luid en duidelijk een licht snurkend geluid te produceren..kortom alle ingredienten zijn hier aanwezig voor een zeer geslaagde vakantie!!

Gereisd met vrienden in december 2007

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Christin in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Christin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.