Appartement Chalet Tiscion

Diana
30-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben 1 week doorgebracht in woning Resciesa. Het is een hele schone, mooie nieuwe woning die heel smaakvol ingericht is. Het uitzicht is onbeschrijflijk mooi. De eigenaars, Elmar en Barbara, staan voor 200% achter hun bedrijf en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De garage is een pluspunt. Hier bevindt zich ook een schoendroger voor de skischoenen. Ook de broodjesservice was erg goed. Iedere morgen verse broodjes aan de deur.

Wij hebben een top vakantie gehad en zijn zeker van plan nog eens terug te gaan!

Gereisd met partner in januari 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chalet Tiscion in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chalet Tiscion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.