Appartement Cësa Rabanser

Appartement Cësa Rabanser
9,7

• Ligging t.o.v. pistes8,5

2 reviews over Appartement Cësa Rabanser in het Nederlands

Je voelt je hier direct thuis

Familie Cals
24-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement Rabanser is een comfortabel en uitstekend ingericht appartment. Ideaal voor kinderen. De familie Rabanser is zeer vriendelijk en gastvrij.

Je hebt hier beslist geen auto nodig. De skibushalte is om de hoek.

Het balkon biedt een prachtig uitzicht op de Langkofel.

Gereisd met partner in februari 2011
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Cesa Rabanser is een heerlijk huis om uw vakantie door te brengen. Het huis is voorzien van alle comfort (wasmachine, vaatwaseer etc.). Heerlijk zonnig gelegen met een mooi uitzicht op de bergen. Op loopafstand van het gezellige centrum van Ortisei en de gondelbaan naar de pistes. Italiaanse gastvrijheid, lekker eten en een mooi huis wat wil je nog meer? De fam. Rabanser is ook zeer behulpzaam en gastvrij! Wij gaan volgend jaar weer................. Het huis bevat 3 appartementen waardoor het ook zeer geschikt is voor meerdere families, gezellig samen op vakantie en toch ieder je eigen appartement, ideaal!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cësa Rabanser in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cësa Rabanser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.