Appartement Cêsa Coi

Ben Paardekooper
28-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij voor de 3e keer 't enige 4pers. app gehuurd(er is nog 'n 2pers.app op de begane grond).Ruim app. met grote badkamer(bad en douche).Goede grote bedden in een ruime slaapkamer en een groot terras(balkon)waar de ochtend en vroege middag zon heerlijk op schijnt.Woonkeuken heeft een gezellige rondzit.Keuken zonder oven en koffiez.app.maar met Magno en vaatwasser.Opvallend zijn de 2 vleeshamers(je zal er om verlegen zitten).Een paar goeie wijnglazen vind ik ook fijn (zelf meenemen)Afstand tot het dorp(ortisei)is best ver lopen(maar te doen)15 tot 20 min.Dus auto is aanrader zeker als je ook naar st Cristina wil.bussen rijden er overigens veel.Skigebied is overweldigend groot en mooi.Gastvrije maar praatgrage(duits en Italiaans)eigenaar.Garage onder 't huis is heerlijk voor een ijsvrije auto(kost extra).Voor de rest is het er heerlijk rustig.Helaas geen foto's gemaakt.

Gereisd met partner in maart 2008

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cêsa Coi in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cêsa Coi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.