Hotel Cavallino Bianco

• Kinderopvang
  • Sauna

11 reviews over Hotel Cavallino Bianco

• 9bieke pieters29-10-2013

Luxe hotel in een een luxe vakantieoord!

Wij hebben ontzettend genoten van onze zomervakantie in Cavallino Bianco! De omgeving is helemaal top! Wij deden al enkele plaatsen in Tirol - Oostenrijk maar in Ortisei zijn de berglandschappen nog mooier!! Het hotel is zeker luxe, top .....vooral het uitgebreide ontbijtbuffet en ook het middagbuffet zijn super! Het diner is heel fijn maar dan hebben de kinderen geen buffet , die kiezen dan ook à la carte. De restaurant zijn heel mooi qua interieur, de kamers zijn netjes maar wel eens aan vernieuwing toe. Vooral Italiaanse gezinnen in de zomer! Belgen of Nederlanders komen er eigenlijk niet! Superfantastische zwembaden buiten en binnen ! Wij deden al eerder enkele kinderhotels: Hotel Löwe ( Serfaus-Oostenrijk) en hotel Almhof ( Gerlos-Oostenrijk)..... beiden ook zeker aan te bevelen en toch ook wel gelijkwaardig qua eten, bediening,.... toch betaal je in Cavallino een stuk meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10Caroline04-03-2011

Hotel met zeer warm karakter en grote luxe!

Het meest opvallende aan dit hotel is dat al het personeel, van kelner tot eigenaar, in dit hotel zeer begaan met hun gasten en zeer vriendelijk op een welgemeende manier was. Het voelde meer als familie dan als personeel, wat bijzonder is. De eigenaresse stuurde zelfs na vertrek een mailtje of de terugreis goed verliep!! Het eten was iedere avond een feestje, altijd perfect bereidt en kakelvers. De kok bakte iedere avond vers brood voor bij de salade. Als je iets niet luste van het keuze menu (iedere dag iets anders), was het geen probleem en maakte de kok iets anders voor je. De keuken was een mix tussen Italiaans en Oostenrijks. Ligging is zeer centraal, dichtsbijzijnde skigebied is 10 minuutjes rijden. 40 minuten verder ligt het beginpunt voor de Sella ronda. Skibus stopt voor de deur. Faciliteiten in het hotel zijn gigantisch uitgebreid en altijd beschikbaar. Kamers waren brandschoon en ruim. Dit is echt een top hotel, je krijgt meer voor je geld dan je verwacht!

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 9Fam Keijnemans16-08-2010

geweldige plek

Het Hotel is zoals ze zich voordoen op hun site en in brochures. Ideaal voor mensen met kleine kinderen die zelf ook nog van hun vakantie willen genieten. Hoge prijs maar dit wordt volledig waargemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 10Karien Walraven12-08-2009

SUPER SUPER SUPER!!!

Dit hotel is echt waanzinnig goed! Wij zijn er zowel in de zomer als in de winter geweest en het service-niveau is 'the-top-of-the-bill'. Voor de kinderen is er Linoland, waar iedere dag leuke activiteiten zijn en een prachtige binnenspeeltuin met alles erop en er aan. Voor baby's is een speciale afdeling, waar ze ook kunnen slapen. De kinderjuffen zijn allemaal heel vriendelijk en lief. Hygiene is een belangrijk punt in dit hotel, dat zie je aan alles. Het eten is zowel 's ochtends, 's middags als 's avonds bij de prijs inbegrepen en van topklasse! Speciaal kindermenu en uitgebreid 5-gangen keuzemenu. Frisdranken zijn ook bij de prijs inbegrepen (frisdranken buffet). En verder heerlijke, betaalbare wijnen maar ook exclusieve soorten verkrijgbaar. Het wellness en zwembadgedeelte is een sprookje! Voor de kinderen is er een apart kinderbadje (baby's) en een bad met superglijbaan. Verder een heerlijk zwembad buiten waar je in de zomer heerlijke drankjes bij de bar kunt drinken. Kortom:TOP

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Ron de Vette14-06-2009

Een ideaal "kinderhotel"

Mooi hotel met goede faciliteiten in zowel zomer als winter. Wij zijn in zomer 2008 geweest en het is ons prima bevallen. Het merendeel van de gasten zijn Italianen en dit geeft voor de kids een echt vakantiegevoel. Het eten is van uitstekende kwaliteit en het personeel snapt dat het eten voor kleine kinderen niet te lang moet duren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 0Op vakantie in Denia15-07-2008

SUPER

Wij in dit super-de-luxe hotel geweest. Het is waanzinnig mooi, schoon en heel erg kindvriendelijk. Normaliter verblijven wij ook altijd wel in goede hotels, maar dit is echt TOP! Het is een duur hotel maar het is het dubbel en dwars waard. Het behoort tot de Kinderhotels organisatie en heeft 5 smileys. Eten is goed, de lunch helemaal super een prachtig buffet, alles supervers, anti-Pasti, vers fruit, vis- en vleesgerechten. Diner is minder goed dan lunch. Kinderopvang in Linoland is sprookjesachtig, en voor elk kind is er wel iets. Groepjes worden op leeftijd ingedeeld. Er is niemand die Nederlands spreekt, wel Duits of Italiaans. Datzelfde geldt voor de skilessen, wij hebben voor ons zoontje van destijds 3 jaar een Nederlandse prive-juf ingehuurd om hem te leren skien. Het is wel een nadeel dat er geen Nederlandse skileraren zijn, als je met kleine kinderen op wintersport gaat. Hotel is tot in de puntjes verzorgd.

Gereisd met familie in december 2005

• 9A. vd Linden22-12-2004

Fantastisch hotel voor gezinnen met kinderen die van luxe houden. Kinderopvang is fantastisch ook de samenwerking met de skischool is goed, de kinderen worden van en naar de skiles gebracht. Het eten is ook erg lekker!

Gereisd in december 2004

Hotel Cavallino Bianco info