Hotel Arnaria

9.5Fenomenaal

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Ortisei - Sankt Ulrich

Op vakantie geweest naar Arnaria?

9.5Fenomenaal

• 7.9Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

10 reviews over Hotel Arnaria

• 7Marieke08-03-2016

Hotel is oké, niet meer dan oké...

Vrij nieuw hotel met ruime kamers. Sfeervol ingericht. De ligging van het hotel -buiten het centrum en wat verder van pistes- levert vooral voordelen op. Veel rust en ruimte. Vanuit onze familiekamer, het prachtige zwembad en de eetzaal heb je fraai zicht op de royale tuin, met een jacuzzi. De sauna was helaas niet toegankelijk voor onze kinderen. De vrolijke, behulpzame driver van het hotel shuttle busje brengt en haalt je in no time van/naar de skiliften of het centrum. Met zo'n service zit je bijna "aan de piste", en geen gesjouw met ski's. En als je je ski's huurt via een bepaalde sportwinkel in het dorp worden deze bij het hotel gebracht en weer opgehaald. Erg relaxed. De sfeer in het hotel zelf is oké, wat zakelijk, niet echt servicegericht. Het personeel oogt weinig plezier in het werk te hebben. Uitspraak van onze dochter: "In ons vorige hotel was niets een probleem, en hier lijkt alles een probleem." Ook het eten is oké, we hadden er meer van verwacht. Sommige gerechten waren smaakvol, dan weer te gaar, of een variatie op het gerecht van de dag ervoor. Weinig origineel, en veel kaas en pesto variaties. Misschien is er vandaag de dag een andere chefkok, dan de lovende recensies doen vermoeden, maar dat is een ? In vergelijking met het hotel -Italië- waar wij de afgelopen 5 jaar op wintersport zijn geweest vinden wij dit hotel wat teleurstellend. Overgewaardeerd. Dat hotel was pure verwennerij, en het waarderingscijfer van 9,4 meer dan waard! Maar goed, deze keer wilden we naar een groter skigebied. En de skimogelijkheden zijn hier helemaal te gek, echter volgende keer boeken wij een ander hotel...

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 10Renespek30-09-2013

Modern Hotel met enthousiaste eigenaren

Superior kamer zeer ruim met moderne hoekbank. Balkon met prima uitzicht over dorp en bergen. Eten gebaseerd op uitstekende streekgerechten. Enig verbetering is dat sommige tafels in het restaurant dicht op elkaar staan.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2013

• 10P. de Hoogen27-08-2011

fantastisch keurig net hotel

Wij (echtpaar)zijn in augustus geweest met onze zoon van 15 jaar. De keuze voor dit hotel was mede tot stand gekomen wegens de gratis deelname aan het Val Gardena Active programma. Dit houdt in gratis gebruik van prima mountainbikes en wandelingen onder leiding van een gids. Wij wilden een sportieve vakantie en een mooi hotel en wij hebben zeker geen spijt gehad van onze keus. Gratis badjassen en handdoeken voor bij het zwembad en gratis saunagebruik . Het hotel maakte een zeer verzorgde indruk alles was even schoon!!!!( en wij zijn best kritisch) Wij hadden een zeer luxe mooie 3 persoonskamer. Het luxe hotel is gebouwd in 2008 en het heeft 4 sterren maar daar had wat ons betreft wel een ster bij gemogen, zo mooi was het !De eigenaren zijn bijzonder attent en vriendelijk, ook het personeel. 's Morgens een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een heerlijk 5 gangendiner. Kortom een tophotel in een schitterende omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9Riethof25-01-2011

Uitstekend!

Mooi nieuw hotel (2008) dat tot in de puntjes is verzorgd. Hotel ligt buiten het centrum aan de doorgaande weg, maar hier heb je absoluut geen last van. Kamer (superior) is mooi, ruim en van alle gemakken voorzien (sat. TV met BVN). Heerlijk zwembad, wellness, (kleine) fittness en solarium. In de ochtend een goed ontbijt (ruime keuze) en in de avond een uitgebreid en heerlijk diner. Kortom echt een goed hotel, wij gaan in maart weer!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Peter Faas02-02-2010

fantasties hotel

Echt top hotel Alles klopt, zeer warme service. Alle voorzieningen erg goed, wellness, zwembad en wirlpool. Het halfpension is grote klasse. de prijzen zijn erg schappelijk Wij waren op ski vakantie met onze kinderen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9len en jan10-09-2009

prachtig gloednieuw hotel

we hebben hier 3 nachten gelogeerd eind augustus. Het enige wat ons een beetje tegenviel was de ligging, langs een redelijk drukke weg. Verder is dit een aanrader: in december 2008 heropend hotel wat met heel veel zorg is ingericht tot in de kleinste details, heel sfeervol. Goed ontbijtbuffet, elke avond 5-gangen diner. Héle ruime kamers van alle gemakken voorzien. De eigenaars (jong stel met 2 kleine kinderen) doen er alles aan het je naar de zin te maken. Overdekt zwembad,jacuzzi in de tuin.

Gereisd met partner in september 2009

• 10jos van der Randen19-08-2009

prachtig hotel en zeer gastvrije eigenaar

Zeer mooi hotel,geheel nieuw, met zeer gastvrije eigenaar;man vrouw met 2 kinderen.Eten is voortrefelijk.Nee er is geen negarief woord overdit hotel etc. te vinden. Wij waren er in de zomer om te wandelen,in de winter ligt het hotel wat ver van de pistes,maar de ski-bus is gratis

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 10Deknudt-Budiharto27-01-2009

Prachtig vernieuwd, gastvrij hotel!

Hotel Arnaria is echt een aanrader! Net buiten het dorp gelegen, maar een busje staat steeds klaar om je naar de liften te brengen en terug te brengen! het eten is uitstekend, en de eigenaars (die zelf het hotel uitbaten) en het personeel zijn uitermate vriendelijk, en attent! de kamers zijn heel ruim en mooi vernieuwd. ook bij minder goed weer, kan je genieten van sauna, (3 soorten), fitnessruimte en overdekt zwembad..;zelfs buiten in de whirlpool...

wij waren reeds op verschillende plaatsen, maar dit hotel heeft toch iets extra!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2009