Hotel Alpin Garden wellness resort

ItaliëTrentino en Zuid TirolOrtisei - Sankt Ulrich

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Alpin Garden wellness resort voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering
  • 8Ligging t.o.v. pistes

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Alpin Garden wellness resort

• 9Bakker03-02-2014

Super mooi hotel!!

Dit hotel is echt een aanrader. Hotel is super luxe. Kamers zijn schoon en luxe. Het ontbijt en avond eten zijn van een hoog niveau. Alles kan je vragen geen probleem. De wellness en spa afdeling zijn gewoon super goed. De eigenaar is mega vriendelijk en geeft je echt het gevoel dat je welkom bent.

Kortom voor een luxe en heerlijke vakantie moet je zeker hier heen gaan.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Patrick07-10-2012

Aardig 5*hotel, laat wat steken vallen

Afgelopen september in dit hotel verbleven. We noemde het het Lilahotel... Veel paars/roze elementen, beetje kitsch maar op zich wel leuk. Eten was soms erg goed, maar schoot soms echt te kort: - prachtig gebakken rosbief die te lauw geserveerd wordt - eten was soms te weinig gekruid (als mijn vrouw zout in de soep gaat gooien moet ie echt flauw zijn....) Ook de service was soms top en soms flop: - we werden op een kinderachtige manier gecorrigeerd omdat we door de eetzaal naar buiten liepen naar het terras - de huismeester werd door de eigenaar jegens ons gekleineerd omdat hij ons had toegestaan dat we 20 minuten te vroeg van het koekenbuffet gebruik hadden gemaakt. Kamer was op zich netjes,maar ook hier wat steekjes: - kastdeurtje voor de koelkast ontbrak - er stond nog een leeg flesje in de kamer toen wij erop kwamen - de douchekop was kapot En als laatste hebben we 3 keer een andere stoel gekregen, telkens kapot.. Ondanks vele goede beoordelingen viel ons dit hotel enigzins tegen.

Hotel Alpin Garden wellness resort info

• VerzorgingVolpension