Hotel Alpenheim

ItaliëTrentino en Zuid TirolOrtisei - Sankt Ulrich

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Alpenheim voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 17 reviews

8.1FantastischScore uit 17 reviews
  • 6Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

18 Reviews over Alpenheim

• 9Mees Martine26-09-2014

Uitstekend hotel in een prachtige streek

Wij verbleven hier 10 dagen in de zomer van 2012. Mooie kamer, supervriendelijk personeel, héél lekker eten, fantastische omgeving om schitterende wandelingen te maken. Kortom, een droomvakantie! Enig minpuntje: het is er in de zomer zeer druk.

• 9anoniem27-07-2012

Zeer tevreden

Prachtige ligging. Verzorgde kamers. Eten verdient een 11/10. Veel keuze, lekker, gezond, perfecte bediening! Vriendelijk personeel ook in de wellness. Eigenaars zijn iets meer afstandelijk, maar wie hier klaagt, is nergens tevreden. Voor ons was het een topvakantie.

• 9bhermans113-07-2012

Zeer mooi hotel !!!

Dit hotel behoort tot de mooiste van St Ulrich. Onze kamer (Junior Suite) was zeker groot genoeg !! Er valt weinig aan te merken op het hotel, al kan men net niet de Oostenrijkse kwaliteit halen. PLUS - zeer mooi gebouw en mooi interieur - zeer mooi wandelpad naar dorpskern en een prachtige omgeving - vriendelijk personeel. MIN - slechte (auto) bereikbaarheid,een GPS stuurt je gegarandeerd fout - de ondergrondse parking staat 's Zomers leeg en kost 15€ per dag ( niet gratis zoals aangegeven in de info van de vakantieboer) Bovengronds zijn er een klein aantal te kleine parkeerplaatsen - zwembad overal even (on)diep +/- 1m - het ontbijt is goed echter, eitje bakken en toasten zijn niet mogelijk - de bazin lijkt niet toerisme minded te zijn (ze is er maar daar blijft het bij..) - tijdens ons verblijf waren er zeer veel Italianen met kleuters terwijl het hotel hiervoor niet uitgerust is (geen speeltuig). Gevolg; Zeer veel (ontevreden?) huilende kinderen, die behoorlijk kabaal maaktten.

• 9Anne19-06-2012

Prachtige omgeving, geweldig hotel!

Schitterend hotel met alles erop en eraan! Het eten is een waar culinair festijn, een aanrader! Personeel is vriendelijk en de bediening is vlot. De omgeving en het dorp zijn echt mooi, ideaal hotel als uitgangspunt voor wandelingen. Het zwembad is een zalige plek om te vertoeven. Enig minpuntje is de (smalle en steile) toegangsweg naar het hotel, de parking rond het hotel is niet praktisch, een (dure) parkeerplaats in de ondergrondse garage is aan te raden.

• 6pvdberg11-02-2012

Oude kamers en zeer onvriendelijke eigenaar

We komen hier voor de zesde keer en elk jaar zeggen we dat we terugkomen voor het wellnescenter, het eten en het vriendelijke personeel. We zeggen ook elk jaar dat de eigenaar een onbeschofte kerel is. Dit jaar voor de zesde keer hier en voor het eerst klachten. De kamer die we hebben gekregen, een comfortkamer, dus niet de goedkoopste, is echt zeer slecht. Verouderd, niet functionerende stopcontacten en niet werkende internetaansluiting. Je zou zeggen dat je een goede klant bent als je voor de zesde keer komt maar meneer Vinatzer, de eigenaar, zegt gewoonweg, moet je maar een duurdere kamer nemen. Waar hij niet bij stil staat is dat je de hoofdprijs betaald voor een kamer in een 4-sterrenhotel maar dat de kamer zeer zeker geen 4 sterren waard is. Zijn reactie zorgt in ieder geval voor een zeer slechte start van de vakantie.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 1John17-03-2011

Nooit meer!!!

Via een aantal collega's gehoord, dat dit een superhotel zou zijn. Een kamer voor 2e week van maart 2011 geboekt via TO . Na een lange rit aangekomen bij Alpenheim waarbij ons bot en lomp verteld werd, dat ze geen kamer voor ons hadden. M.n. de eigenaar was voor geen rede vatbaar!!! Geboekt in november 2010 notabene. We werden verwezen naar een ander hotel. Voor ons nooit meer Alpenheim.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 9kees17-04-2010

"Wat een topper"

supper hotel met prima servise met busje naar de piste en een gits die de sellaronde begelijd het was alleen een te warm voor de tijd van het jaar we waren er op 20-03-2010 gaan volgend jaar weer

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9J.J.van der Klein28-03-2010

fantastische plek en zeer goed hotel

Ligging t.o.v pistes is minder maar dat wordt goedgemaakt door het hotelbusje dat je naar de lift brengt en ook weer ophaalt.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Erwin Hogeboom19-01-2009

1 weekje verwennerij in ALPENHEIM

Het hotel is met de auto niet eenvoudig te vinden, maar als je het eenmaal gevonden hebt .... De ligging t.o.v. de pist is met het vervoer (busje) van het hotel zeer relaxed, je krijgt een visitekaartje van de chauffeur en belt hem wanneer je gebracht cq. opgehaald wilt worden. Het eten! is niet alleen super de luxe maar ook VEEL > met als hoogte punt het galadiner 7 GANGEN. Wat de kamers betreft > ze zijn niet groot MAAR > via onze touroperator heb je de mogelijkheid om voor een SCHIJNTJE van alle faciliteiten gebruik te mogen maken > binnen- en buitenzwembad, 3 sauna's en 2 relaxruimtes, massage etc. Een echte aanrader dus.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Vos28-01-2008

We zijn net terug van een heerlijk luxe vakantie. We hadden de junior-suite geboekt en voelde ons er gelijk helemaal thuis. Dit hotel heeft alles tot in de puntjes geregeld en het eten is er fatastisch. Een beetje jammer dat het hotel wat verder van de piste ligt. Er is wel een halte voor de overvolle skibus. Een shuttel vanuit het hotel had voor mij wel gemogen.Er worden echter via een reisburo in Nederland goedkope kamers in de kelder aangeboden (pas op deze zijn zeer klein)daarover wordt ook veel geklaagd.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)