Appartement Albierch

ItaliëTrentino en Zuid TirolOrtisei - Sankt Ulrich

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Albierch voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews

0Tonen op kaart

3 Reviews over Albierch

• 9Henk22-02-2019

Super weekje gehad

Verassend ruime appartement met terras, de gondels waren op loop afstand, ik denk ruim 5 minuten. Prachtig ski gebied, mooi uitzicht vanaf balkon. Weekend was nog vrij druk op de piste maar de rest van de week was het rustig. Veel restaurantjes op/aan de piste, redelijke prijzen. Dorp met leuke kroegjes en restaurantjes, bij Pizza restaurant/bar konden wij Ajax tegen Real kijken was goed eten en erg gezellig met verder alleen Italianen..

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7jamaica20-06-2007

Vrij schone en nette kamers. Eigenaren niet heel gastvrij te noemen (moesten voor 1 kapot kopje betalen en verwarming gaat in ski-kelder s'nachts uit->gevolg:natte ski-schoenen. Ligging tov pistes niet ideaal, maar wel te doen. Geschikt voor grotere gezelschappen.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 8Nick11-10-2006

Leuk, eenvoudig en niet al te ruim chalet (wij waren met zn vijven). Aardige eigenaars, je ziet en hoort ze praktisch niet, dus is altijd goed. enig nadeeltje van dit chalet, is dat het een behoorlijke tippel is van het chalet naar de piste (ongeveer 10 á 15 minuten lopen). Ook het centrum is niet echt heel dichtbij. Voor de rest is het gewoon een prima chalet, voor wie niet de hoofdprijs wil betalen voor een wintersport in een super ski gebied!!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Appartement Albierch info