Hotel Adler Wellness & Sport Resort *****

Hotel Adler Wellness & Sport Resort
9,5

Weer vandaag1°-6°

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Adler Wellness & Sport Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Adler Wellness & Sport Resort in het Nederlands

De absolute top voor wintersport en wellness

Brigitte & Jos Hessels, 9-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na vijf keer Adler durf ik het te zeggen: dit is de absolute top voor wintersport en wellness. Het vijfsterrenhotel in Ortisei verwent zijn gasten op alle mogelijke manieren. De ontvangst is allerhartelijkst én professioneel, de kamers zijn ruim, schoon en luxe, de ligging is uitstekend en het eten is op sterrenniveau. Een aanrader voor iedereen, die zich eens een weekje lekker wil laten verwennen!

Een waanzinnig goed hotel

H boltjes, 14-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een waanzinnig goed hotel. Zelden zo'n goed hotel gezien voor de wintersport uniek1 Je skiet met de gids van het hotel. Het eten is op sterrennivo. De zwembaden zijn schitterend het is erg moeilijk om hier een kamer te boeken.

Dit is nou echt een voorbeeld van een Top-hotel! je kan er echt van alles doen: zwemmen, een prachtig saunaparadijs, kapper is aanwezig, massage, yogalessen, aerobiclessen en natuurlijk de fitnessaperatuur. wat ook erg lekker is, is na het skiën in de bar van mario zitten en lekker een drankje nemen met een hapje, wat elke dag weer wat andes is van hartig tot zoetigheid. en elke avond is er weer een 6-gangendinner wat echt heerlijk is. het hotel ligt in het centrum van het dorp met de leuke winkeltjes en een roltrap naar de gondel bijna vanuit het hotel. kortom: echt een aanrader!

Heerlijk Hotel dat alles bied voor de verwende wintersporter. Een prachtig Wellnes Centre met groot zwembad, het eten is elke avond een compleet feest echt fantastisch. Een eigen hotel busje brengt je ter alle tijden naar de pistes. Een van de beste wintersport hotels die ik bezocht heb

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adler Wellness & Sport Resort in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adler Wellness & Sport Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Adler Wellness & Sport Resort scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: