Hotel Markushof

ItaliëTrentino en Zuid TirolOra - Auer

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Markushof voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 33 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 33 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

34 Reviews over Markushof

• 5Tielemans24-07-2019

Uitzicht dak met pannen

Op de site staat alles mooi eruit. Kamer met douchgordijn.erg kleine badkamer. En langs weg. Smorgens vanaf 4.30 rijden er auto's af en aan ..erg rumoerig. Geen privecy op je balkon ..gezamelijk, geen tussen Schots..kamer217 hadden wij. Via touroperator ..

• 9Bouke Roest13-06-2019

Geweldig,Fantastich en zeer veel foto's gemaakt

Met touroperator Busreis op fietsvakantie gedaan. Geweldige chauffeur [Henri] met daarbij de Enne ,onze reisleider die in Italie instapte. En prachtige routes had deze uitgezet lang riviertjes en naar prachtige bergen . Zeer goed en makkelijk te doen met E-bike of met gewone tourfiets met wat energie... het Hotel Markushof is een zeer goed hotel met mooi zwembad , veel keuze voor de kamers en ligt op een mooie locatie in een rustig dorp. Echt een aanrader

• 10Ron en Jet van Deijzen25-08-2018

Geweldig

Voor de tweede keer geweest en weer heel goed bevallen.luxe kamer met uitzicht op zwembad.Heerlijk gegeten kortom voor herhaling vatbaar.En hele aardige eigenaars.

• 8joanna16-07-2018

Prima camping

Markushof is een hotel, restaurant en een camping. Mooie kampeerplaatsen, ouder met hogere bomen bij het zwembad en nieuwer achteraan. Het is vol in het voorseizoen, veel ouderen die wat langer blijven. Zo is het tarief ook samengesteld. Vanaf 4 dagen wordt het goedkoper. Camping is prijzig, zoals veel Italiaanse campings. Maar je krijgt daar een prima rustige camping voor.
    Sanitair erg mooi en schoon. Zwembad prima. Restaurant is goed. Het dorpje is niet groot, maar je kunt er alle boodschappen doen en uit eten. Je kunt geweldig fietsen vanaf de camping. Langs de rivier, door de boomgaarden. De fiets kan mee in de trein. De eigenares van dit complex heeft stevig de touwtjes in handen...

• 10Fam.Eggink18-08-2017

Een geweldig hotel

Een heel goed hotel.Wij hadden een nieuwe Garten de luxe kamer van 35m2 . Een geweldige mooie kamer met balkon en een schitterend uitzicht. De eigenaren en medewerkers zijn hele vriendelijke mensen. Het ontbijt is heel uitgebreid en het diner is eveneens goed. Een echte aanrader en we gaan hier zeker nog een keer terug. We hadden dit hotel geboekt via touroperator.

• 9Marcel Janssen13-08-2017

Zeer gastvrij en mooi gelegen, schoon hotel

We vonden met name de enorme gastvrijheid van de hoteleigenaren en de medewerkers super goed. Na aankomst bleek onze kamer niet klaar en kregen we, zonder daarom te vragen, gelijk een upgrade. Alles is schoon, het eten is lekker en de omgeving meer dan fraai.

• 9maryse & salvatore31-07-2017

Très bel Hotel familial

Quel plaisir de séjourner dans cet hôtel! Toute la famille Graiff est professionnelle : l'accueil, l'amabilité et la sympathie sont les points forts de cet établissement. La chambre avec terrasse est spacieuse : tout a été pensé pour le confort des clients! Le petit déjeuner est copieux et varié (plus de salé que de sucré....super) et les repas en demi-pension sont variés et succulents! Nous y retournerons pour profiter un peu plus du nouvel espace bien-être avec entre autres, son jacuzzi sur la terrasse bénéficiant d'une vue splendide sur les Dolomites et sur Bolzano : un rêve!!

• 9Oorthuis19-12-2016

Mooie aangelegde camping

Mooie camping met ruime plaatsen ideaal midden in het dorp gelegen, geweldige omgeving om te fietsen of motorrijden.

• 10Kraus22-08-2016

Immer gern wieder

Das Hotel Markushof ist nur zu empfehlen. Es hat mehr als nur 3* verdient. Wir kommen bestimmt wieder. Wir waren ohne Kinder dort, deshalb keine objektive Bewertung für Kinderfreundlichkeit

• 8roel pot21-07-2016

Echt mooie plek

Camping is echt top, mooi tussen de mooie planten en bomen dus voldoende schaduw. De camping is vergeleken met 4 jaar terug wel erg duur geworden. We moesten voor twee nachten 74,00 euro betalen en ook nog 5,00 voor een toegangspas. Dis per nacht bijna 40,00 euro voor plek, camper en twee personen. Maar wel een top plaats.

Hotel Markushof info

• VerzorgingHalfpension