Camping Markushof

Camping Markushof
8,1

4 tips over Camping Markushof

Erik, 2-9-2014
De camping is een echte aanrader. Goede fietsmogelijkheden en veel uitstapjes dichtbij mogelijk
Maike, 18-9-2013

De omgeving biedt enorm veel te doen, fietsen, wandelen, uitstapjes naar de Dolomieten en de Kalterer See en diverse steden.

Vlakbij de camping liggen een zeer goede bakker, slager en enkele supermarkten, want op de camping is geen winkeltje.

Fam. Blom, 13-8-2013
Wij bezochten verschillende dorpsfestiviteiten: Neumarkt het laubenfest, lager donnerstag in Caldaro etc.

claudia, 7-8-2013
Als je het kan, zou ik je aanraden om door de buurt te gaan fietsen, je kan omhoog de passen op, maar in het dal rond de weinstrasse kan je ook geweldig fietsen!