Camping Markushof

Kleine hotelsWeer vandaag10°-1°
Camping Markushof
8,3

41 reviews over Camping Markushof in het Nederlands

Heerlijke camping met heel gezellig zwembad.

Margreet Oudeman,
29-9-2018

Wij komen hier al jaren. Ook als wij in Italie verder trekken gaan wij praktisch altijd even langs Markushof. Ook al staat de camping helemaal vol (in het najaar) dan heb je nog steeds het gevoel dat je ruimte hebt. Overal staan mooie bomen en bloeiende struiken. Dat geeft privacy.

Wat betreft de middagpauze van 12-14 uur. Dat staat overal aangegeven. In Italie zijn plenty campings waar je in die uren niet met je auto op of over de camping mag rijden. Dit mag allemaal wel bij Markushof.

Het is logisch dat de eigenaren/personeel even een rustmoment willen hebben. Je kunt rustig je stoel op het gras zetten en je kunt in de tussentijd ook gebruik van het toilet. Voor ons is dit een hele fijne camping waar bijna altijd leuk publiek komt.

Wij zijn verwoede wandelaars. Vanuit deze camping kun je alle kanten op om te wandelen. Goede aan- en afvoerwegen.

Ideale camping voor fietsers.

Theo,
30-7-2018

Kleine Camping (80 plaatsen) in het plaatsje met prachtig sanitair. Mooie ligging langs wijngaard en in het stadje. Ideale camping voor korter of langer verblijf. Fijn zwembad met veel ligstoelen. Bakker en slager op loopafstand (50-100 meter). Supermarkten op 200 en 500 meter. Uitstekende fietsmogelijkheden: langs de Adige ligt zowel in noordelijke en zuidelijke richting een vrijliggend fietspad. Je kunt ook de heuvels in naar plaatsjes als Tramin en Kurtatsch en ook de echte sportieve fietsers kunnen hun hart ophalen: meteen in Aura kun je omhoog de echte bergen in. Ruim voldoende schaduw en goede, gratis WiFi. In het voorjaar en najaar staat de camping vrij vol, in het hoogseizoen was er plaats genoeg. Veel mensen kiezen blijkbaar voor het drukke Gardameer. Voor kinderen is er een tafeltennistafel en een tafelvoetbalspel, verder geen animatie.

Enig nadeel waren de kleine muggen die vervelend steken.

campingplaatsen vallen ook tegen, veel steen

Harke Goosen,
5-6-2018

kom niet om 1 minuut over 12 aan, krijg je een grote mond en laten ze je rustig 2 uur wachten. onvriendelijk personeel.

Geweldig hotel heerlijk gegeten.

Fam.van Deijzen,
21-8-2017

Eigenaars waren super vriendelijk hele mooie schone kamer heerlijk gegeten.Enig minpuntje wij hadden geen koelkastje op kamer maar we gaan zeker nog eens terug en dan nemen we kamer met koelkast.

Camping verdiend beter personeel

J de Jong,
10-7-2017

Rustige camping, centraal gelegen, gecombineerd met (doorreis)hotel. Luxe toiletgebouw. Bakker, supermarkt en horeca op loopafstand. Camping is meer voor caravans en campers dan tenten bedoeld. Grootste nadeel: het personeel. De familie deed wantrouwig en arrogant, zowel bij checkin als tijdens verblijf. Het lijkt wel een gunst om er te 'mogen' staan met je tent. Je kan niet met de campingcard inchecken, en we hadden gedoe over de afrekening. Wij komen hier niet meer terug.

Mooi gelegen camping midden in dorpje

Oorthuis,
9-1-2017

Camping ligt naast hotel midden in het dorp, gweldige uitvalbasis voor wandelingen ,fietstochten, en motorrijders .

Afrader! Vreselijk...

Tiemen
12-10-2016

Dit is echt geen fijne camping! Het is een relatief klein terrein (een voormalige boomgaard) achter het hotelgebouw en ligt aan de doorgaande weg. Eigenlijk gewoon een een parkeerplaats stampvol met uitsluitend campers, auto's en woonwagens - ca. 90 stuks. Niet leuk en gezellig om tegenaan te kijken. Er is weinig privacy en rust. De bodem is een versleten stuk grasveld en wat ruwe stenen.

Stinkende touringbussen voor het hotel rijden af en aan. Ook de auto's op de weg zijn goed hoorbaar. Dat geldt ook voor het muziek- en televisiegeluid dat nog tot laat uit de naburige campers en caravans komt. De verzamelplaats voor het afval van de camping bestaat uit een aantal (glas)containers en bakken in open hoekje van het terrein. Voor spelende kinderen gevaarlijk.

Kamperen met een tent moet je hier gewoon vergeten, want daarop zijn ze helemaal niet ingesteld. Verder zijn de wasruimtes en toiletten mooi, maar voor een camping eigenlijk overdadig en daarmee niet passend. Die ruimtes bevinden zich trouwens veraf in de kelder van het hotel; elke keer weer een hele wandeling. Dat is vooral 's nachts in het donker geen pretje.

Met de stafleden hebben we als kampeerders een geen goede ervaring. Ze zijn niet vriendelijk en zelfs arrogant. Alles overziend is de prijs per nacht veel te hoog.

Heerlijk rustgevend op de besloten park camping

W. van der Gugten
5-9-2016

alleen maar goeds. eigenaar wandelt iedere dag even over de camping en maakt her en der een praatje en of komt met tips en ideeën over uitstapjes en tripjes.

Super rustig

Anita
2-8-2016

Mooie ruime plaatsen, uitstekend sanitair, mooie omgeving. NIET geschikt voor kinderen. In de omgeving kun je goed fietsen oa naar Egna of Bolzano. Zakelijke ontvangst

Prachtige camping

Jeroen Bouwmeester
1-8-2016

Een prachtige camping, dit bij de autoweg, die je ook voor 1 nacht kan reserveren. Mooie ruime douches en bijzonder schoon sanitair. Je kunt er ook goed eten. De staanplaatsen zijn ruim. In de omgeving valt genoeg te zien en je hebt er geen wekker nodig. Om 7 uur zorgt de nabijgelegen klok ervoor, dat je dag vroeg begint.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Markushof in Ora - Auer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Markushof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.