Camping Markushof

Camping Markushof
7,9

39 reviews over Camping Markushof in het Nederlands

campingplaatsen vallen ook tegen, veel steen

Harke Goosen
5-6-2018

kom niet om 1 minuut over 12 aan, krijg je een grote mond en laten ze je rustig 2 uur wachten. onvriendelijk personeel.

Geweldig hotel heerlijk gegeten.

Fam.van Deijzen
21-8-2017

Eigenaars waren super vriendelijk hele mooie schone kamer heerlijk gegeten.Enig minpuntje wij hadden geen koelkastje op kamer maar we gaan zeker nog eens terug en dan nemen we kamer met koelkast.

Camping verdiend beter personeel

J de Jong
10-7-2017

Rustige camping, centraal gelegen, gecombineerd met (doorreis)hotel. Luxe toiletgebouw. Bakker, supermarkt en horeca op loopafstand. Camping is meer voor caravans en campers dan tenten bedoeld. Grootste nadeel: het personeel. De familie deed wantrouwig en arrogant, zowel bij checkin als tijdens verblijf. Het lijkt wel een gunst om er te 'mogen' staan met je tent. Je kan niet met de campingcard inchecken, en we hadden gedoe over de afrekening. Wij komen hier niet meer terug.

Mooi gelegen camping midden in dorpje

Oorthuis
9-1-2017

Camping ligt naast hotel midden in het dorp, gweldige uitvalbasis voor wandelingen ,fietstochten, en motorrijders .

Oude reviews (archief)

Afrader! Vreselijk...

Tiemen
12-10-2016

Dit is echt geen fijne camping! Het is een relatief klein terrein (een voormalige boomgaard) achter het hotelgebouw en ligt aan de doorgaande weg. Eigenlijk gewoon een een parkeerplaats stampvol met uitsluitend campers, auto's en woonwagens - ca. 90 stuks. Niet leuk en gezellig om tegenaan te kijken. Er is weinig privacy en rust. De bodem is een versleten stuk grasveld en wat ruwe stenen.

Stinkende touringbussen voor het hotel rijden af en aan. Ook de auto's op de weg zijn goed hoorbaar. Dat geldt ook voor het muziek- en televisiegeluid dat nog tot laat uit de naburige campers en caravans komt. De verzamelplaats voor het afval van de camping bestaat uit een aantal (glas)containers en bakken in open hoekje van het terrein. Voor spelende kinderen gevaarlijk.

Kamperen met een tent moet je hier gewoon vergeten, want daarop zijn ze helemaal niet ingesteld. Verder zijn de wasruimtes en toiletten mooi, maar voor een camping eigenlijk overdadig en daarmee niet passend. Die ruimtes bevinden zich trouwens veraf in de kelder van het hotel; elke keer weer een hele wandeling. Dat is vooral 's nachts in het donker geen pretje.

Met de stafleden hebben we als kampeerders een geen goede ervaring. Ze zijn niet vriendelijk en zelfs arrogant. Alles overziend is de prijs per nacht veel te hoog.

Heerlijk rustgevend op de besloten park camping

W. van der Gugten
5-9-2016

alleen maar goeds. eigenaar wandelt iedere dag even over de camping en maakt her en der een praatje en of komt met tips en ideeën over uitstapjes en tripjes.

Super rustig

Anita
2-8-2016

Mooie ruime plaatsen, uitstekend sanitair, mooie omgeving. NIET geschikt voor kinderen. In de omgeving kun je goed fietsen oa naar Egna of Bolzano. Zakelijke ontvangst

Prachtige camping

Jeroen Bouwmeester
1-8-2016

Een prachtige camping, dit bij de autoweg, die je ook voor 1 nacht kan reserveren. Mooie ruime douches en bijzonder schoon sanitair. Je kunt er ook goed eten. De staanplaatsen zijn ruim. In de omgeving valt genoeg te zien en je hebt er geen wekker nodig. Om 7 uur zorgt de nabijgelegen klok ervoor, dat je dag vroeg begint.

Niet aankomen tijdens de siesta

Ina Rook
30-7-2016

Wij zijn nu op fietsvakantie naar Rome. Vandaag enkele minuten na 12 aangekomen. Er is nog heel wat personeel aanwezig maar je kan je niet aanmelden want de receptie is gesloten tussen 12 en 2. Ook naar het toilet gaan is niet toegestaan. De enige reden dat we gewacht hebben in de brandende zon tot 2 uur is dat de volgende camping op de route 50 kilometer verderop is.

Zeer tent onvriendelijk

Mickey
25-7-2016

Ontvangst was bot. Verblijf zeker goed. Maar toen we vanwege slecht weer weg wilden hadden we een discussie. Onze vraag voor een plek voor 3 tot 4 nachten bleek een bindende reservering voor 4 nachten te zijn. 37, 40 euro vonden wij erg duur voor een kleine plek met veel grind terwijl wij met een tent en 2 personen waren. Vele verboden waren ook erg vreemd. Als je op Italiaanse tijden eet mag je niet meer afwassen (mocht maar tot 21.00 uur). Dorpje is zeker leuk en de omgeving ook. Wij gaan niet weer naar deze camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Markushof in Ora - Auer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Markushof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Markushof scoort een 7.94 uit 10 op basis van 48 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: