Hotel Norge

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag13°5°
Hotel Norge

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Norge voor je op een rij gezet:

Vrij Uit
Vrij Uit

2 reviews over Hotel Norge in het Nederlands

Met oudere kinderen

Nooit meer !!!

Nancy
8-8-2011

Hotel Norge is een mooi hotel met propere en verzorgde kamers. Personeel spreekt amper Engels en het eten is ondermaats en zeker geen 4 sterren waard. Personeel en omkadering zijn ook niet geïnteresseerd in hun hotelgasten.

Hadden 10 nachten geboekt, maar zijn reeds na 3 nachten vertrokken!

Ligging ook niet echt interessant. Je hebt bijna dagelijks de auto nodig, daar er in de buurt niets te zien of aanwezig is en de rit naar beneden is telkens ongeveer 17 km.

eerder een winterhotel

hilde
5-8-2010

mooi nieuw hotel; vriendelijk personeel;eten viel tegen; verschillende malen hetzelfde gegeten; telkens een 30 min. rijden voor je in het dal bent; al bij al een aangenaam verblijf gehad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Norge in Norge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Norge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.