Hotel Muhlwaldhof

We hebben een aantal aanbieders voor Muhlwaldhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Muhlwaldhof in het Nederlands

Met oudere kinderen

super hotel, heerlijke plek om te ontspannen

Baalhuis
4-5-2015

Zeer net hotel, met alles erop en eraan.

Mooi buiten en binnen zwembad, sauna en bubbelbad.

ontbijt is perfect verzorgd, diverse vers geperste sapjes worden ter plekke bereid net als de diverse ei gerechten.

Panorama kamer gehad (met hond) was niet het allernieuwste maar ik denk wel met het mooiste uitzicht rondom in de appelboomgaard, en zeer schoon!

Appelkamer is modern en nieuw!

Het avond eten met meerkeuze in de voor en hoofd gerechten smaakt perfect en word prachtig gepresenteerd.

De eigenaar is voortdurend bezig met vernieuwingen en onderhoud aan het hotel dus ik denk dat het enigste minpuntje ( als je wilt muggenziften) de ietwat verouderde handdoeken en badjassen binnenkort wel verleden tijd is.

Personeel is zeer vriendelijk en correct.

In de middag staan er heerlijke taartjes, soep en broodjes voor je klaar.

Wij komen er zeker nog een keer, al was het maar om de heerlijke wandel omgeving.

tophotel!

jeroen ramakers
9-7-2013

Dit hotel wordt nog niet echt overspoeld door Nederlanders maar het is een aanrader!Prima eten,welness en hotelkamer!Absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Muhlwaldhof in Naz-Sciaves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Muhlwaldhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.