Hotel Tyrol

ItaliëTrentino en Zuid TirolNaturno - Naturns

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Tyrol voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 3 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 3 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Tyrol

• 9ralphmanon_117-07-2012

Super hotel

Super hotel in Naturns. Mooie ruime appartementen met complete inrichting (zelfs een tosti apparaat is aanwezig) en groot balkon met ligstoelen. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en iedere dag nieuwe handdoeken en theedoeken. Prettige ontvangst (je voelt je meteen welkom) en voor de kids heel veel te doen. Inclusief in de prijs: fietshuur, fietstochten, kidsclub en nog veel meer. Omgeving prachtig. Aanrader!

• 9ilse29-11-2007

wij zijn in juli 2007 in alphotel tyrol zelf geweest. Het buitenzwembad is wel wat klein maar is gekoppeld aan het binnenzwembad. Kamers zijn heeeel ruim. Het is ook een echt familiehotel: vader, moeder en kinderen zie constant rondlopen en werken. Vooral de afgesloten kinderboerderij is heel leuk (de kinderen konden daar spelen terwijl rustig konden dineren). Het eten is daar heel vers, lekker (en wij zijn wat gewend) en simpel echt op zijn italiaans met natuurlijk oostenrijkse toetsen: 's morgens ontbijtbuffet, 's middags van 13 tot 14h vitaminebuffet: verse salades, soep ; om 15h thee met cake (versgebakken) en 's avonds dinner alles inbegrepen in 3/4 pension. Mooie wandelpaden in de omgeving. Wij gaan dit jaar terug.

• 8Edith 15-09-2006

We hebben een appartement bij hotel Prokulus geboekt maar die verzorgt samen met Tyrol alles. Mooi buitenbad met grote glijbaan, speeltijn, dieren, 2 binnenbade, diverse binnenspeeltuinen en plaatsen, in het stadje zelf. Nadeel daardoor is dat het hotel direct aan de straat grenst. Eten is erg goed, kinderbuffet, animatie, sporten, beautycentrum. Alles voor een zeer aangenaam verblijf. Mooie omgeving. Weinig nederlanders.

Hotel Tyrol info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)