Hotel Kreuzwirt

Kleine hotelsWeer vandaag25°12°
Hotel Kreuzwirt
8,5

25 reviews over Hotel Kreuzwirt in het Nederlands

Prachtig hotel met leuk personeel.

Dick
19-6-2016

Fantastische moderne en ruime kamers met groot balkon. Goed restaurant met leuke bediening.

Mooi modern hotel met zeer ruime kamers.

Piet Horsten
23-5-2016

Kamers, badkamer en balkon geweldig! Ontbijt en diner (HP) goed maar niet super.

Fantastisch een aanrader

Ad en Lies de Klerk
27-9-2015

Vriendelijke en hulpvaardige mensen. Keurige kamers met mooi en ruim balkon. Prachtig gelegen voor wandelen en fietsen. Wij hadden halfpension en dat was iedere dag een verrassing wat de keuken ons bracht en perfect van smaak en kwaliteit.

Prima hotel. Mooi uitzicht. Ruim balkon

Wilfred
3-10-2014

Prima hotel. Mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Ruime schone kamers.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onlangs in 2014 geheel vernieuwd en gerenoveerd

jannij
21-4-2014

Het hotel is in de winter van 2013 - 2014 geheel gerenoveerd. Nagenoeg alles is vernieuwd. De kamers en de overige ruimtes worden iedere dag goed schoongemaakt en zien er fris en proper uit. Tevens is er een eigen parkeerplaats een fietsenkelder en gratis WiFi in het hele hotel. Het hotel ligt midden in het centrum van Naturns, op loopafstand van station (5 min.), bushalte (2 min.), gondellift (15 min.). Naturns heeft een mooi zwembad. Zwemkaartjes zijn bij een verblijf van > 3 nachten gratis verkrijgbaar bij de receptie waar je ook gratis fietsen kan lenen. De service is uitstekend. Je wordt er echt behandeld als gast. Het personeel en de eigenaren zijn vriendelijk en proberen alle wensen voor zover mogelijk te vervullen. Er zijn meerdere restaurants/eetruimtes. De keuken is prima en het eten is smaakvol. De kwaliteit prijsverhouding is goed. De kamers zijn ruim voldoende van oppervlakte en beschikken allemaal over nieuwe bedden, kluisje, badkamer en balkon.

Gereisd Met partner in april 2014

Prettig hotel

Fitski
29-8-2013

Het hotel ligt centraal in het dorp. Pluspunt is dat je à la carte kunt dineren bij halfpension, ook kindermenu's. Bovendien krijg je gratis toegang tot het schitterende zwembad van Naturns.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Heerlijk vertoeven!

Bos
15-8-2012

Leuk hotel! Prachtig gelegen. Midden in het centrum. Leuk terras.

Kamer 209 is geen aanrader vanwege de kleine ramen (twee dakvensters). In de zomer kun je de ramen niet open zetten vanwege de stankoverlast door het roken van spek van de naastgelegen metzgerei.

Kamers zijn gedateerd, maar goed onderhouden. De kamers worden dagelijks schoongmaakt.

Gratis gebruik van fietsen en gratis zwemmen in het nabijgelegen prachtige zwembad.

Bij halfpension; heerlijk a la card dineren (3 gangen). Kies wat je graag wilt eten, prijs maakt niet uit. Ontbijt is sober maar goed.

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Voor de kinderen is een leuke speelhoek ingericht.

Gereisd Met partner in Wed Jul 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel in dorpscentrum

erna_sprenger
6-8-2012

Geweldig eten à la Carte voor pensiongasten. attent personeel. Uitstekende wandel en fiets mogelijkheden. fietsen te leen van het hotel. Hond is welkom. Gratis parkeren bij hotel. Gezellig terras.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch hotel

ras
11-7-2012

Fantastisch hotel, zeer vriendelijke medewerkers die ontzettend hun best doen het de gasten naar de zin te maken,heerlijke a la carte maaltijden en goed verzorgd ontbijt. Prachtige omgeving om te wandelen, te fietsen en bezoek aan o.a. mooie stad Merano. Een echte aanrader dit hotel, we komen hier zeker terug!

Gereisd Met partner in juli 2012

geweldige plek

Hendriks
9-7-2012

eenvoudig maar schoon hotel.

geweldige omgeving.met mooi uitzicht als je aan de goede kant zit.Aan de achterzijde is een bedrijf gevestigd waarbij je bij warm weer wel eens wat ruikt. Midde3n in het centrum op een redelijk drukke kruising. Het personeel is enorm gedreven en behulpzaam. Vriendelijk en zeer aardig. Niemand uitgezonderd voor zover wij dat konden beoordelen. Prijs/kwaliteit verhouding prima geweldig goed restaurant.Je kunt bij half pension gewoon van de kaart kiezen. Het ontbijt is voldoende maar sober. Voor ons geen probleem. kamers wat gedateerd maar netjes. dagelijks wordt kamer opgeruimd.

Gereisd Met partner in Sat Jun 16 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kreuzwirt in Naturno - Naturns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kreuzwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.