Hotel Belvedere Naturns

ItaliëTrentino en Zuid TirolNaturno - Naturns

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Belvedere Naturns voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

0Tonen op kaart

1 Reviews over Belvedere Naturns

• 9f. bolsenbroek11-08-2010

absoluut top

Bij toeval hier terecht gekomen en meer dan aangenaam verrast! Zeer verzorgd hotel en bijzonder vriendelijk en deskundig personeel. Bieden (in ons geval bij de "wilde inval") half pension aan waar we eigenlijk niet zo van zijn. In dit geval echter een schot in de roos! Hebben zelden zo lekker (6 gangen!) gedineerd zonder dat het daarbij opgeprikt was! Kok maakt er écht werk van en kregen zelfs z'n recept als we er om vroegen! Prachtige rustige iets hogere ligging, mooie omgeving. De charme van mediterrane charme van Italie met een Oostenrijks grundliche, frisse en vriendelijke toef zonder "tirools truttig" te zijn. Wij vonden dat dit hotel hier niet mocht ontbreken en hebben het daarom aangemeld. Hotel verstrekt ook fietsen en organiseert het een en ander vrijblijvend aan wandelen en fietsen (hebben wij niet ervaren). Verder voorzien van een prachtig binnen en buiten zwembad, sauna, ligweide, etc. Ook een parkeergarage aanwezig.

Hotel Belvedere Naturns info

Veilig betalen met