Hotel Zum Rosenbaum

Wellness hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag28°15°
Hotel Zum Rosenbaum

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Rosenbaum voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Zum Rosenbaum

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinKapel, Terras, Tuin
  • Overige servicesComputerverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Geurensauna, Infrarood sauna, Kruidenbad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Rosenbaum in Nals / Nalles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Rosenbaum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.