Hotel Seppi

9 reviews over Hotel Seppi in het Nederlands

Gemoedelijk hotel

Dirko Curre
24-7-2016

Hotel Seppi ligt in het centrum van Muhlbach, aan een gezellig dorpspleintje, met terras.vriendelijk personeel en relaxte eigenaar.Onze kamer grensde aan de kleine maar gezellige tuin met jacuzzi.wij hadden half pension en dat is goed bevallen, lekker eten en goed ontbijt. En het ijs van Seppi is een aanrader.

Zeer gastvrij hotelletje aan het dorpsplein

Corine
7-8-2013

We hebben hier begin augustus 3 nachten doorgebracht met 2 volwassen en onze zoon van 2 jaar in een 3-persoonskamer (aan de voorzijde gelegen). We hebben genoten van de gastvrijheid, de ruime en schone kamer (geen balkon maar wel uitzicht vanaf de vensterbank op het plein) en de fijne ligging dicht bij de bergbanen en op korte afstand (ca. 15 minuten rijden) van de Rodeneck Alm. Avondeten is oké, niet hoogstaande kwaliteit maar goed genoeg voor de prijs die je betaalt en de drankjes zijn goedkoop. Op het binnenplaatsje staan een jacuzzi en wat ligbedjes waar je gebruik van kunt maken. De garage was ideaal (bagage uit- en inladen kan overigens voor de deur van het hotel).

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk plekje

RSK
8-6-2013

Wij zijn inmiddels 3 keer bij Seppie geweest. De eerste keer hadden wij niet zo zin, maakte deel uit van een rondreis. Maar we zijn verliefd geworden.. Het hotel; zeer gastvrij. De omgeving fantastisch. Het hotel (gasthof) is zeer schoon, heeft ouderwetse elementen daardoor veel huiselijkheid en charme. Het ontbijt is prima. Avondeten geen culinaire hoogtepunten maar voor de prijs zeer prima. Terras en gast-vriendelijkheid uitstekend

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2008

echt nog dorps

DICK EN LIJDIE GOEDHART
8-6-2012

Ook wij hebben op onze rondreis door duitsland, oostenrijk en italie 3 nachten doorgebracht in hotel Seppi. Wij hebben het klokgelui 's morgens vroeg niet als storend ervaren eerder als iets wat gewoon bij het dorp hoort.De hotel was moeilijk te vinden, de parkeergarage vinden was echt een puzzle.Maar gelukkig, van alle kanten werd hulp geboden. De kamers waren schoon, het ontbijt en diner lekker en het personeel vriendelijk.Tijdens ons bezoek werden wij ook nog verrast met een doortocht van de giro d'italia. Wij hebben het prima naar ons zin gehad in hotel Seppi.

Gereisd Met partner in mei 2012

fijne vakantie met oudere mensen

FAM. J. ter Maat
21-5-2012

Wij hebben een erg fijne week gehad in Gasthof Seppi, Iedereen was erg vriendelijk. Prima ontvangen en de gastheer was erg behulpzaam en gaf informatie over de omgeving en wat we verder maar wilden. Ligging is prima uitgangspunt voor onze ritjes in en door de Dolomieten.

Gereisd Met partner in Mon May 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hier zou ik nog wel terug willen komen

R. Kamer
2-12-2010

Prachtige omgeving, leuk om te wandelen en kabelbanen zijn ook dichtbij. De dolomieten zijn dichtbij.

Gereisd Met partner in Sat Jun 10 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig

peter en nel
4-9-2010

We waren afwachtend, gezien de onderstaande berichten. Het viel reuze mee. Men was erg vriendelijk en behulpzaam. De kerkklok begint al om 6 uur! 's morgens. Niet leuk, maar je hebt wel een lange vakantiedag in dit prachtige gebied. Wij hadden half pension, het eten was prima. Ook een prima ontbijt. Parkeren is een ramp in dit dorp.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Je moet er van houden

bertenjody
26-8-2010

Een prima hotel voor wandelliefhebbers, want je kunt met de lift naar de Alpenweides. Het hotel ligt aan het dorpsplein en de klokken slaan vanaf 7 uur en daar werden wij niet vrolijk van. Lig je op een kamer aan de voorkant en het is mooi weer dan kun je beter op het terras gaan zitten en meedoen, van slapen komt niet veel. Het eten is prima, alleen ben je na een paar dagen uitgekeken op de beperkte kaart. Navigatiesysteem had het moeilijk met deze locatie en dat leverde me een schade op. Helaas eigen schuld. We waren blij dat we na 4 dagen weer verder konden want we hadden het wel gezien. Ieder zijnsmaak.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier gaan wij nooit meer heen.

herma bakker
10-8-2010

Ligging mooi aan pleintje,maar de kerkklok slaat om 7.00uur en speelt ook nog een liedje,dus vroeg wakker.s-ávonds tot midddernacht lawaai van terras. personeel niet echt vriendelijk(behalve Oma),duurde ook lang voordat je te woord werd gestaan..Wij hadden een kleine kamer,erg benauwd,geen mogelijkheid voor koffer ergens op te zetten.De prijs van de kamer was het zeker niet waard.Het eten was goed,alleen duurde het bij het ontbijtbuffet lang voor dat er bij gevuld werd.parkeergarage is helemaal achter het hotel,en na 8 keer op de intercom te hebben gedrukt ging eindelijk de garage deur open.(na 10 minuten)

Gereisd Met partner in juli 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seppi in Mühlbach / Rio di Pusteria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seppi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.