Hotel Rogen

9,1

59 reviews over Hotel Rogen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Fantastisch verblijf met uitstekende verzorging.

Andre van de Wetering
27-1-2018

De omgeving, het hotel, de bediening en het eten waren allemaal heel goed. Vragen over de omgeving werden goed beantwoord en je kreeg goede tips voor uitstapjes. De ontvangst was in het hotel ook erg goed.

Geweldig

Martijn Schoemaker
6-8-2017

Heel goed waren de nieuwe luxe kamer, het heerlijke Tiroolse eten, het nieuwe binnen- en buitenzwembad de ligweide en de sauna's en de klantvriendelijkheid. Geen minpunten.

Geweldig hotel!

van Dooremaal
6-8-2017

Prima verzorgd hotel. Goede ligging voor mooie uitstapjes. Prima eten, aardig personeel. Prachtig zwembad. Genoeg ruimte voor kinderen om buiten leuk te spelen. Samenvattend: uitstekend verzorgd hotel met een persoonlijke familiesfeer.

We hebben een aantal aanbieders voor Rogen voor je op een rij gezet:

Heerlijk, Prachtige omgeving. Aanrader!

Marly
27-6-2017

Vriendelijke mensen, prima ontbijt, goed diner, goede service, mooi binnen- en buitenzwembad. Goede hygiëne. Mooie kamers. Mooi dakterras.

Prima hotel. Een aanrader

NoordBrabant
24-6-2017

Was een fijn hotel. Prima en heerlijk eten.goed verzorgd. Fijn zwembad om na een dagje lopen lekker op te frissen.

Smiddags van 13-17 uur. Is er soep,taart,stokbrood,gebak en rhee.

uitmuntend

Klaus
16-9-2016

Gastvrij; programma door familie Rogen; informatie over omgeving, wandelen en op ontdekking gaan in de omgeving.

Trektocht naar berghut bijzonder mooi, maar wel steil en dat kost plattelanders wel wat inspanning

Heerlijke gezinsvakantie,goed verzorgd

Monique
14-8-2016

Het is een heel fijn hotel om met jonge kinderen te zijn, vrijwel alle gasten waren ook jonge gezinnen. Er is een zonneterras met speeltuintje ernaast, waar de kinderen onderling lekker spelen terwijl de ouders genieten van het uitzicht. Het eten is zeer goed verzorgd met veel huisgemaakte producten. In de omgeving is van alles te doen, we hebben meegedaan aan de wandeltocht naar de berghut van de familie Rogen (niet aan te raden met kinderwagen!). Verder de Pragser Wildsee bezocht (prachtig!) en naar Bolzano en Brixen geweest. Er hing echt een hele fijne gemoedelijke sfeer, kortom een heerlijk verblijf dat voor herhaling vatbaar is!

Gezellig

Robert en wendy
28-3-2016

Heel leuk met de kinderen van 5 en 7 die veel aansprak hadden. Uitje naar buitenverblijf is leuk. Mooie omgeving. Gezellig verblijf en mooi gezellig terras. Dat het een boerderij is waar je alles kunt doen klopt niet. Het is een gasthof.

Werd voor de gasten veel gedaan. Elke dag met eten was er wel iets speciaals.

Buiten soepbuffet of het diner begon in de keuken. De spekkelder van het hotel was ook verrassend. Het eten was top, de verzorging prima. Prachtige sauna. Goede kamers.

Zeer goed hotel , 4 gangen diner,super service

R van 't Veer
3-3-2016

Alles was goed , mooie kamers , gezellige eetzaal , alle dagen een 4 gangen diner met veel zelf gemaakte producten zelfs het brood werd zelf gebakken. Heel vriendelijk personeel met prima service. Mooie sauna's en zwembad. Een aanrader om te boeken

We hebben een aantal aanbieders voor Rogen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rogen in Mühlbach / Rio di Pusteria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rogen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rogen scoort een 9.08 uit 10 op basis van 60 reviews.