Hotel Rogen

Meer hotelinfo

60 reviews over Hotel Rogen

• 2018
    10Andre van de Wetering27-01-2018

Fantastisch verblijf met uitstekende verzorging.

De omgeving, het hotel, de bediening en het eten waren allemaal heel goed. Vragen over de omgeving werden goed beantwoord en je kreeg goede tips voor uitstapjes. De ontvangst was in het hotel ook erg goed.

• 2017
    9Martijn Schoemaker06-08-2017

Geweldig

Heel goed waren de nieuwe luxe kamer, het heerlijke Tiroolse eten, het nieuwe binnen- en buitenzwembad de ligweide en de sauna's en de klantvriendelijkheid. Geen minpunten.

• 9van Dooremaal06-08-2017

Geweldig hotel!

Prima verzorgd hotel. Goede ligging voor mooie uitstapjes. Prima eten, aardig personeel. Prachtig zwembad. Genoeg ruimte voor kinderen om buiten leuk te spelen. Samenvattend: uitstekend verzorgd hotel met een persoonlijke familiesfeer.

• 9Marly27-06-2017

Heerlijk, Prachtige omgeving. Aanrader!

Vriendelijke mensen, prima ontbijt, goed diner, goede service, mooi binnen- en buitenzwembad. Goede hygiëne. Mooie kamers. Mooi dakterras.

• 10NoordBrabant24-06-2017

Prima hotel. Een aanrader

Was een fijn hotel. Prima en heerlijk eten.goed verzorgd. Fijn zwembad om na een dagje lopen lekker op te frissen. Smiddags van 13-17 uur. Is er soep,taart,stokbrood,gebak en rhee.

• Oude reviews

9Klaus16-09-2016

uitmuntend

Gastvrij; programma door familie Rogen; informatie over omgeving, wandelen en op ontdekking gaan in de omgeving. Trektocht naar berghut bijzonder mooi, maar wel steil en dat kost plattelanders wel wat inspanning

• 9Monique14-08-2016

Heerlijke gezinsvakantie,goed verzorgd

Het is een heel fijn hotel om met jonge kinderen te zijn, vrijwel alle gasten waren ook jonge gezinnen. Er is een zonneterras met speeltuintje ernaast, waar de kinderen onderling lekker spelen terwijl de ouders genieten van het uitzicht. Het eten is zeer goed verzorgd met veel huisgemaakte producten. In de omgeving is van alles te doen, we hebben meegedaan aan de wandeltocht naar de berghut van de familie Rogen (niet aan te raden met kinderwagen!). Verder de Pragser Wildsee bezocht (prachtig!) en naar Bolzano en Brixen geweest. Er hing echt een hele fijne gemoedelijke sfeer, kortom een heerlijk verblijf dat voor herhaling vatbaar is!

• 8Robert en wendy28-03-2016

Gezellig

Heel leuk met de kinderen van 5 en 7 die veel aansprak hadden. Uitje naar buitenverblijf is leuk. Mooie omgeving. Gezellig verblijf en mooi gezellig terras. Dat het een boerderij is waar je alles kunt doen klopt niet. Het is een gasthof.

• 9T en M06-03-2016

Zeer goed hotel. Veel aandacht voor gast.

Werd voor de gasten veel gedaan. Elke dag met eten was er wel iets speciaals. Buiten soepbuffet of het diner begon in de keuken. De spekkelder van het hotel was ook verrassend. Het eten was top, de verzorging prima. Prachtige sauna. Goede kamers.

• 9R van 't Veer03-03-2016

Zeer goed hotel , 4 gangen diner,super service

Alles was goed , mooie kamers , gezellige eetzaal , alle dagen een 4 gangen diner met veel zelf gemaakte producten zelfs het brood werd zelf gebakken. Heel vriendelijk personeel met prima service. Mooie sauna's en zwembad. Een aanrader om te boeken

11 tips over Hotel Rogen

• w. kloonen, 30-06-2014

Verouderde kamers moderniseren, wifi gratis, zwembad verwijderen, grote groepen motorrijders in een apparte ruimte zetten vanwege veel lawaai.

• w p heuten, 17-07-2013

dit is een aan rader hier kom ik zeker nog eens terug

• Berend, 09-08-2013

Bij kennismakingsborrel is een uitleg van alles (diner en wandel/uitgangsmogelijkheden) een overweging. Geeft ook wat inhoud aan die kennismaking.

1 vraag over Hotel Rogen

• Parijs1976, 23-10-2016

Foto dependance

We gaan in de zomer naar Hotel Rogen. We logeren dan in het dependance. Heeft iemand misschien een foto van dit gebouw?

groetjes Fam. van der Vegte

• Animatie programmaAanwezig