Mühlbach / Rio di Pusteria

We hebben een aantal aanbieders voor Mühlbach / Rio di Pusteria voor je op een rij gezet:

Reviews over Mühlbach / Rio di Pusteria

3 kleinere skigebieden, maar samen erg leuk

Michel
    21-2-2015

Winterbeoordeling: Het skigebied Jochtall is niet groot, maar heeft wel mooie brede pistes, erg sneeuwzeker door de hoogte. Het skigebied Glitshberg is met een liftenselsel verbonden aan Jochtall. Ook hier prima pistes, maar ook niet te groot. Het is een erg overzichtelijk geheel. Dat is ook lekker.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Feb 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schattig dorp met centrale ligging

Corine
    7-8-2013

Het kleine dorpje biedt een aantal restaurantjes, hotels en wat terrasjes. Ook kun je hier het hoognodige kopen bij de 2 minimarkten. De bergbaan vertrekt vanuit het dorp, ideaal. Op korte afstand (ca. 10 minuten rijden) ligt Bressanone (Brixen), een mooi stadje met leuke winkels en mooie gebouwen. Bolzano (mooie grote stad met tal van winkels, restaurants, mooie pleinen, kerken en gebouwen) ligt op ca. 35 minuten rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Makkelijk vanaf de autoweg te bereiken.

h_vos
    13-7-2013

Zowel mogelijkheden voor wandelen/fietsen, ook tochtjes met de auto zijn leuk. voor wie van winkelen houdt is met name Brixen een aanrader, erg gezellige stad, en vergeet dan ook vooral niet de "Dom" te bezoeken. Echt prachtig!

Gereisd Met partner in juni 2013

Wandelgebied met mooie vergezichten

Katja
    26-8-2012

In Muehlbach leeft de bevolking van het toerisme en doet men er alles aan om het de bezoeker naar de zin te maken. Als je net uit Venetie komt waar men zijn best doet om iedereen een poot uit te draaien, is het weer goed toeven in Sud-Tirol: mooie natuur, lieve mensen, heerlijk eten en drinken voor een nette prijs.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Heerlijk !

Ellie
    4-10-2011

Fantastische omgeving in zowel zomer als winter; volop wandelmogelijkheden en ski-pistes in de bergen bij Vals en Meransen. Deze dorpen zijn vanuit Rio di Pusteria te bereiken met kabelbaantje of ski-bus. Komende winter opent de nieuwe cabineverbinding tussen deze twee gebieden, zodat de mogelijkheden nog groter worden.

Gereisd Met vrienden in september 2011
Mühlbach / Rio di Pusteria scoort een 8,1 uit 10, op basis van 17 reviews