Gasthof Pöhl

1 review over Gasthof Pöhl in het Nederlands

Prachtige plek.

Nico van Egmond
3-6-2010

Gasthhof Pohl ligt eigenlijk in Pfelders wat onder de gemeente Moos in Passeier valt. Een fantastische omgeving en geliefd bij wandelaars. Gasthhof Pohl is een prima hotel, alleen de eigenaren lopen niet echt over van vriendelijkheid. Onze hond mocht niet in het restaurant, maar de kinderen van de eigenaar waren vrolijk aan het rolschaatsen in het restaurant. En dan altijd weer dat internet hè, of het een crime is. Ook hier was dat weer afgeschermd. Voor als je op doorreis bent is dat zo makkelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Pöhl in Moos in Passeier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Pöhl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.