Hotel Posta 1899

1 review over Hotel Posta 1899 in het Nederlands

Prima hotel!

janneke_sloot
31-1-2012

We zjn hier 2 nachten geweest op basis van half pension. Heerlijk was het, een super wellness met complete sauna, schone kamers en vriendelijk personeel.

Het eten was geweldig, alleen veel te veel! De porties die je krijgt, kunnen met gemak gehalveerd worden. De kwaliteit was zeer goed. Er is niet veel te doen in de omgeving, maar voor 2 dagen maakte dat helmaal niet uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posta 1899 in Montagnaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posta 1899 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Posta 1899 scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.