Hotel Ariston

3,5

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ariston voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ariston in het Nederlands

Beznadziejny hotel

HANNA
26-2-2012

Ponury hotel, obsługa bardzo niemiła, jedzenie okropne. W suszarni na buty narciarskie zbyt mało suszarek w stosunku do ilości gości. Na śniadanie codziennie gotowane na twardo jajka, wędlina i ser żółty!!! Obiado-kolacja zaczyna się niby o 19:30, ale ostatnie danie dostajesz o 20:30. W pokojach czysto, ale ciasno. Basen mały, ale ok, sauny bardo fajne.

nooit meer

wilma
5-9-2010

praten alleen maar italieaans veel bejaarden niks te doen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ariston in Monclassico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ariston zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ariston scoort een 3.5 uit 10 op basis van 2 reviews.