Camping Spiaggia

34 reviews over Camping Spiaggia in het Nederlands

Omgeving super, mensen niet

Sabine
10-8-2018

Fantastische omgeving, mooi om te wandelen en te fietsen maar wat een onvriendelijke mensen in de winkels/restaurants.. op straat lopen ze 3 breed je gewoon omver..

Fantastische ligging, maar wel overpriced

Pietjepuk
5-8-2018

Sanitair is sterk verouderd (schimmel in de douches) en er is regelmatig kinder disco tot half 11 waar de hele camping van mee geniet. De plaatsen zijn niet al te groot, hebben ook niet allemaal schaduw en de prijzen voor een camoingplek zijn relatief hoog.

De ligging is perfect met een poortje naar een heerlijk helder meer en ook een berglift en prachtig wandelgebied direct naast de camping.

Er is geen verhuur van surfboard's op het meer, dit in tegenstelling tot wat je op internet vindt.

Nooit meer

Gea van Boeijen
16-6-2018

Ligging prachtig! Maar wat je moet betalen per nacht , weegt absoluut niet op naar wat je krijgt! Sanitair wat we belangrijk vinden is werkelijk schandalig! Een toilet die constant aan het spoelen is, ook al sta je te doychen! Ontvangst niet vriendelijk!

We hebben een aantal aanbieders voor Spiaggia voor je op een rij gezet:

in middenseizoen een prima camping

Marianne
11-9-2017

we stonden met een tent aan de rand van de camping, op mooi gras. Sanitair was keurig in orde. Ik had camping vooraf gereserveerd maar er was voldoende ruimte, reserveren was in september niet nodig geweest. Bij de receptie werken aardige mensen en spreekt men Engels.

Mooie ligging, sanitair kan beter.

C Keijzer
10-8-2017

De camping ligt erg mooi aan het meer en met zicht op het Brenta massief. In de omgeving is genoeg te doen, gebruik de Molveno card voor korting. De supermarkt op de camping is duur, de Coop ligt binnen 5 minuten lopen van de camping. Het sanitair is niet toereikend voor de hoeveelheid gasten tijdens het hoogseizoen. Het warme water is 's avonds op. Sanitair wordt om 7 uur 's ochtends gereinigd waardoor er op de camping maar 1 gebouw beschikbaar is (7 douches en 2 toiletten voor dames). Het oude gebouw is klein en donker. De wc's zijn wel schoon, douchen is erg krap voor 1 persoon, met kinderen kun je beter het nieuwe gebouw gebruiken. Er zijn geen afgesloten wascabines. In het nieuwe gebouw wordt wastafel, douche en wc gecombineerd. Gevolg, alles wordt kletsnat en de vloer vies. Na het douchen voel je je eigenlijk niet veel schoner dan ervoor. De vuilnisemmers voor maandverband staan centraal in het gebouw en niet in het toilet.

Gezellig camping in mooi klein gebied

Rosja
12-7-2017

De camping was erg leuk aan het meer. Wel veel steentjes in het meer, dus helaas niet zonder waterschoenen in te lopen. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. 1 week was voor ons wel genoeg. 's avonds snel koud omdat de zon vroeg achter de berg verdwijnt.

Zeer verzorgde camping. Comfortplaatsen zijn ruim (caravan, voortent, luifel, auto en ruimte over), standaardplaatsen wat minder diep. Sanitair in de vorm van badkamer met wasbak, douche en wc. Redelijk goed schoon in hoogseizoen (volle camping). Helft van de camping is recent vernieuwd, weinig schaduw door jonge boompjes. Andere helft (met veel jaarplaatsen) grotere bomen. Mooie huisjes op groen gazon. Grindstrand met ligweide. Supermarkt 5 min lopen, mooi dorp 15 min lopen. Schitterende omgeving, veel te doen.

zeer mooie camping op prachtige locatie!

Susanne
13-7-2015

- waar je ook kijkt, de omgeving is schitterend

- naastgelegen stadspark aan meer ideaal om te relaxen

- hele mooie speeltoestellen voor kinderen van 0-7 jaar op en ook direct naast de camping

- campingeigenaren flexibel: geen vaste aankomst- of vertrekdagen in hoogseizoen

- sanitair schoon en goed onderhouden

- ligging super! Op loopafstand van Molveno, de lift naar de bergen en midden in een prachtig wandel en fietsgebied

- grote supermarkt op loopafstand van de camping

Bellissimo posto

il-lele
27-8-2013

Ho potuto soggiornare in questa struttura in bassa stagione, percui lontano dalla ressa che ben conosco tipica di questo bel paese del trentino e l' ho fatto in bungalow costruiti in bioedilizia e vicini al lago. All' interno ogni comfort dalla tv alla lavastoviglie, fuori molto verde e vista lago. Il personale è sempre stato gentilissimo, elevati gli standard di pulizia sia del campeggio che all' interno dei bungalow. Numerosi svaghi per i bambini dia a Molveno che a Andalo che dista 4-5 km. Ci ritornerò!

Vriendelijk personeel, denken mee! Ruime grasplekken! Meertje koud maar wel te doen voor een frisse duik! Zwembad naast de camping voor gereduceerd tarief! Kindergedeelte met 2 glijbanen en veel water-sproeiers, en een 50 meter bad. Leuk dorpje met veel groen en speeltuintjes. De ski-liften naar boven geven een schitterend uitzicht! 45 min van Trento. Laatste 30 minuten richting camping zijn door de bergen met veel haarspeldbochten, maar met caravan goed te doen. Sanitair goed maar gehel vloer wordt nat door het douchen! Kinderbadje is echt voor jonge babies. Onze dochter van 17 mnd heeft heerlijk in de ruime gootsteen gezeten!

We hebben een aantal aanbieders voor Spiaggia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spiaggia in Molveno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spiaggia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Spiaggia scoort een 7.13 uit 10 op basis van 34 reviews.