Camping Spiaggia

30 reviews over Camping Spiaggia in het Nederlands

Nooit meer

Gea van Boeijen
16-6-2018

Ligging prachtig! Maar wat je moet betalen per nacht , weegt absoluut niet op naar wat je krijgt! Sanitair wat we belangrijk vinden is werkelijk schandalig! Een toilet die constant aan het spoelen is, ook al sta je te doychen! Ontvangst niet vriendelijk!

in middenseizoen een prima camping

Marianne
11-9-2017

we stonden met een tent aan de rand van de camping, op mooi gras. Sanitair was keurig in orde. Ik had camping vooraf gereserveerd maar er was voldoende ruimte, reserveren was in september niet nodig geweest. Bij de receptie werken aardige mensen en spreekt men Engels.

Mooie ligging, sanitair kan beter.

C Keijzer
10-8-2017

De camping ligt erg mooi aan het meer en met zicht op het Brenta massief. In de omgeving is genoeg te doen, gebruik de Molveno card voor korting. De supermarkt op de camping is duur, de Coop ligt binnen 5 minuten lopen van de camping. Het sanitair is niet toereikend voor de hoeveelheid gasten tijdens het hoogseizoen. Het warme water is 's avonds op. Sanitair wordt om 7 uur 's ochtends gereinigd waardoor er op de camping maar 1 gebouw beschikbaar is (7 douches en 2 toiletten voor dames). Het oude gebouw is klein en donker. De wc's zijn wel schoon, douchen is erg krap voor 1 persoon, met kinderen kun je beter het nieuwe gebouw gebruiken. Er zijn geen afgesloten wascabines. In het nieuwe gebouw wordt wastafel, douche en wc gecombineerd. Gevolg, alles wordt kletsnat en de vloer vies. Na het douchen voel je je eigenlijk niet veel schoner dan ervoor. De vuilnisemmers voor maandverband staan centraal in het gebouw en niet in het toilet.

We hebben een aantal aanbieders voor Spiaggia voor je op een rij gezet:

Gezellig camping in mooi klein gebied

Rosja
    12-7-2017

De camping was erg leuk aan het meer. Wel veel steentjes in het meer, dus helaas niet zonder waterschoenen in te lopen. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. 1 week was voor ons wel genoeg. 's avonds snel koud omdat de zon vroeg achter de berg verdwijnt.

Oude reviews (archief)

Zeer verzorgde camping. Comfortplaatsen zijn ruim (caravan, voortent, luifel, auto en ruimte over), standaardplaatsen wat minder diep. Sanitair in de vorm van badkamer met wasbak, douche en wc. Redelijk goed schoon in hoogseizoen (volle camping). Helft van de camping is recent vernieuwd, weinig schaduw door jonge boompjes. Andere helft (met veel jaarplaatsen) grotere bomen. Mooie huisjes op groen gazon. Grindstrand met ligweide. Supermarkt 5 min lopen, mooi dorp 15 min lopen. Schitterende omgeving, veel te doen.

zeer mooie camping op prachtige locatie!

Susanne
    13-7-2015

- waar je ook kijkt, de omgeving is schitterend

- naastgelegen stadspark aan meer ideaal om te relaxen

- hele mooie speeltoestellen voor kinderen van 0-7 jaar op en ook direct naast de camping

- campingeigenaren flexibel: geen vaste aankomst- of vertrekdagen in hoogseizoen

- sanitair schoon en goed onderhouden

- ligging super! Op loopafstand van Molveno, de lift naar de bergen en midden in een prachtig wandel en fietsgebied

- grote supermarkt op loopafstand van de camping

Vriendelijk personeel, denken mee! Ruime grasplekken! Meertje koud maar wel te doen voor een frisse duik! Zwembad naast de camping voor gereduceerd tarief! Kindergedeelte met 2 glijbanen en veel water-sproeiers, en een 50 meter bad. Leuk dorpje met veel groen en speeltuintjes. De ski-liften naar boven geven een schitterend uitzicht! 45 min van Trento. Laatste 30 minuten richting camping zijn door de bergen met veel haarspeldbochten, maar met caravan goed te doen. Sanitair goed maar gehel vloer wordt nat door het douchen! Kinderbadje is echt voor jonge babies. Onze dochter van 17 mnd heeft heerlijk in de ruime gootsteen gezeten!

Prachtig gelegen camping!

Marjan
    14-8-2013

In augustus 2013 met twee kinderen van 8 en 5 jaar een bungalow gehuurd voor een week. Keurige nieuwe bungalows, mooi ingericht en een mooi groot grasveld voor het huisje. Grote slaapkamers met perfecte bedden (beddengoed is aanwezig!!) en genoeg opbergruimte. Mooie schone nieuwe badkamer met douche. Kleine keuken met twee pitjes en een afwasmachine! De camping is prima. Het meer is te koud om in te zwemmen en dat is wel een gemis, het grasveld erbij is wel heerlijk om op te liggen. Het openbare ernaast gelegen zwembad biedt dan uitkomst (wel duur en druk!). Kleine supermarkt op de camping (duur) en een grotere Coop-supermarkt op 5 minuten lopen. Molveno is een prachtig en gezellig plaatsje! De omgeving is prachtig!

Wat een prima camping

Albert Hensema
    8-7-2013

We zijn hier in juni ruim 3 weken geweest. In een woord fantastisch. De plekken zijn royaal, het sanitair uitstekend, met hele goede douches. De eigenaar en zijn vrouw zijn vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De eigenaar spreekt heel goed Nederlands, zijn vrouw iets minder, maar verstaat het wel. We komen hier vast nog wel een keer weer.

Fantastische camping

margriet
    7-4-2013

Mijn algemene indruk is dat het een erg gezellige camping is. Er zit een groot meer waar je lekker kan zwemmen en je zit midden tussen de bergen. Was echt een geweldig mooi uitzicht. In het stadje zijn daarnaast genoeg winkeltjes en restaurantjes. Het personeel van de camping was vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden niets te klagen. De prijs/kwaliteitverhouding was naar mijn mening goed. De camping is goed onderhouden. Het is een erg kindvriendelijke camping. Er worden activiteiten voor kinderen georganiseerd en er zijn speeltuinen.

We hebben een aantal aanbieders voor Spiaggia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spiaggia in Molveno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spiaggia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Spiaggia scoort een 7.28 uit 10 op basis van 32 reviews.