Hotel Miralago

goed voor skiverlof op 6 km van piste

tweetybird575
24-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

antilio vriendelijke patron, mooie locatie en zeer rustig.

goed ontbijt, s'avonds keuzemenu vis/vlees.

sauna en bubbelbad aanwezig, nette simpele kamers.

Ben hier een vijtal maal geweest op skivakantie en altijd zeer tevreden geweest.

mooi skigebied paganella andalo

voor ons een 2de thuis

Fam. Caers-Dom
20-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Laatste 15 jaar hier een 12 tal keer geweest zowel in winter als zomer, net een gevoel van thuiskomen , kinderen waren 1ste X 3j en 5j

In die jaren ook wat ups en downs o.a. keuken was vroeger uitmutend, in 2007-2008 zeer matig omwille van kok, nu terug goede kwaliteit.

Is gelegen in een dorpje bij een prachtig meer dat nog niet erg toeristisch is, vooral Italianen zelf komen hier naartoe.

Je kan er goedkoop eten en drinken in plaatselijke pizzeria's o.a. 5 euro voor grote pizza fungi .

Wij gaan er vooral wandelen en diverse sporten.

Is ook een ideale uitvalsbasis voor bezoeken van prachtige steden zoals Trento, Bolzano of naar Gardaland (groot pretpark) met de auto.

Hotel zelf heeft een klein zwembad buiten en een sauna.

Beoordeling is zeker een 7 waard en voor ons een 9.

2008

afknapper

hans
12-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes1

Italie is een fantastisch land met heerlijke keuken, onze 14daagse fantastische trip (augustus 2008)werd afgesloten met een 3-daags verblijf in het hotel Miralago.

Ondanks de vroege aanvraag (februari) voor zicht op het meer en communicerende kamers (2 volw en 4 jonge kinderen) kregen we 2 kamers in een oud bijgebouw (ééntje op het eerste en ééntje op het tweede verdiep). Verouderde kamers, 1 goede badkamer, uitzicht op muur.

Het eten was inspiratie- en presentatieloos (simpele pasta, hoofdgerecht (als vb één doorbakken dun biefstuk op bord en "that's it"), "saladbar" : vooral blikgroenten; ontbijt sober maar goed (koffie echter niet drinkbaar)

Er wordt in en rond de keuken constant gerookt.

Het uitzicht is prachtig maar de ligging is 30 min van het Gardameer (auto).

Geen aanrader.

Vrij Uit

Voorgerecht, diner, nagerecht alles keuzemenu. uitestekende kwaliteit. Kamers erg klein. prima hotel, zeker een bezoek waard

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miralago in Molveno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miralago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.