9FenomenaalScore uit 108 reviews

• Sportfaciliteiten

Wat zeggen bezoekers over

Lory

9FenomenaalScore uit 109 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

109 reviews

Fijn hotel op prachtige locatie
Door Marthijn op 13-03-2022
Alleen gereisd

De eigenaren waren super gastvrij. Ik heb heel erg genoten van mijn tijd hier. Het eten was erg lekker en het ontbijt uitgebreid. Ik heb een ruime kamer met mooi uitzicht gekregen.

Heerlijk hotel in prachtige omgeving!
Door Patrick Brouw op 15-09-2021
Gereisd met partner

We zijn hier een nachtje geweest omdat vrienden hier een week logeerden. Wij kampeerden die periode aan het Gardameer. We reden eerst een mooie route langs het Gardameer en door de Dolemieten. In Molveno is Hotel Lory een gezellig hotel met zeer vriendelijke NL eigenaren en overig personeel. De kamers zijn netjes met een fabelachtig uitzicht. Ontbijt prima en compleet. Voor actieve wandelaars, fietsers en motorrijders een geweldige omgeving in de zomer. In de winter kan je hier ook skiën. Een skigebied van 50 km ligt in de buurt en er gaat een shuttlebus van-naar pistes. Heerlijk hotel dus met voor elk wat wils.

Gemoedelijk, fijn hotel op mooi locatie
Door Mascha op 18-08-2021
Gereisd met jonge kinderen

Voor het eerst een paar dagen in Molveno geweest bij hotel Lory. Het hotel wordt beheerd door Nederlanders en biedt een familiaire sfeer. De gasten in augustus waren een combinatie van Italianen en Nederlanders. In de rest van het dorp voornamelijk Italiaanse toeristen. Het hotel personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het uitzicht over het meer en de bergen is fantastisch. Je loopt zo naar het centrum (als je goed ter been bent) en naar de gondel. De familie kamer heeft een stapelbed en is niet heel groot, maar voldoet voor een paar dagen prima. De douche was heerlijk. Ontbijt heeft voldoende keuze uit brood, eieren, yoghurt, zoetigheden en fruit. En door de Nederlandse eigenaren kun je zelfs hagelslag en pindakaas pakken. Diner bestaat uit een wisselend driegangenmenu. Elke ochtend staat dit aangegeven op de borden. Wij waren zeer tevreden en de kinderen hebben genoten.

Lory

Fantastische plek , super eigenaren en personeel.
Door Bas & Richard op 10-08-2021
Gereisd met vrienden

Gezellig hotel, met lekker eten. Mooie ligging met uitkijk op het meer. Ruime, nette kamer, Eigenaren en personeel zijn super behulpzaam! Om maar niet te spreken van het redden van de motorvakantie. SUPER!Motoren, aanhanger en auto konden in de garage. Op basis van plek uiteraard Voor het eerst hier geweest , maar voelde meteen vertrouwd Qua omgeving, tja , wat moet je vertellen over de Dolomieten... Motorparadijs.. Helemaal in onze periode , zelfs de Stelvio zonder medegebruikers kunnen berijden.

Heel er goed en voor herhaling vatbaar.
Door Pieter Intven op 01-10-2020
Gereisd met vrienden

Gezellig hotel met super lekker eten en fijne bediening. Zeker waard om er enkele honderden kilometers voor om te rijden. Bovendien kwalitatief zo goed om er graag terug te komen. Voor mij was het de 4e keer al dat ik er een motorvakantie mocht vieren en zeker niet de laatste keer! Maurice, Karin en personeel : bedankt.

Mag ik volgend jaar weer?!
Door susanne wagemakers op 20-07-2019
Gereisd met vrienden

Gezellig hotel, met lekker eten. Eigenaren en personeel zijn super behulpzaam! mijn matras was voor mij te hard, heb volgende ochtend meteen een zachter matras gekregen. Heb heerlijk geslapen. Molveno is genoeg te doen!

Info

Via Belvedere, 15, I-38018

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.