Hotel Lory

Bert en Annelies,
11-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kleinschalig hotel met super vriendelijk personeel en eigenaren. Heel gastvrij!

Gereisd met vrienden in februari 2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Molveno ligt niet meteen naast de snelweg maar voor onze groep motorrijders is dat perfect. Vanuit het rustige dorpje kun je alle kanten uit....

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genoten!

Alice Rispens,
16-7-2018

Heerlijk hotel, mooie ligging met uitkijk op het meer. Ruime, nette kamer, relaxte sfeer gecreëerd door Karin en Maurice en personeel, top! Voelde als thuis. Heerlijk eten, goede kok. Auto onderdak. Veel mogelijkheden voor uitstapjes, Venetië, bolzano, Trento, Gardameer. En natuurlijk veel wandelroutes. Weer was prachtig. Genoten!

Gereisd met vrienden in juli 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Lory voor je op een rij gezet:

Echt een aanrader, geweldig mooi.

Henk en Geesje,
25-6-2018

Wij vonden het fantastisch bij Karen e Maurice, heel erg behulpzaam. Het personeel was ook zeer vriendelijk,en behulpzaam. Motor aanhanger en auto konden in de garage. ( Dit natuurlijk als er ruimte is) Schoonmaakspullen waren aanwezig , motorkleding kon gedroogd worden. Molveno is ook een heel mooi dorp, en we hadden uitzicht op het meer van Molveno. Motorroutes waren van te voren per mail verstuurd, dus thuis mooi kunnen bekijken en in de Garmin laden. Routes waren ook heel mooi om te rijden, en we hebben genoten. Echt een aanrader voor andere motorrijders.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!!

Johan,
14-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Onlangs een fantastische tijd gehad bij Maurice, Karen en personeel. Wat een fantastische locatie met uitzicht op de bergen en het meer. Erg gastvrij en zeer behulpzaam. Het hotel is erg netjes en het diner erg variërend. De bbq buiten was fantastisch!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Uitstekend hotel op prachtige locatie met uitzicht over het meer Molveno. Prima kamers, schoon, goed bed, uitstekend ontbijt en diner, heerlijk terras onder het genot bordje past en biertje na het fietsen. Toffe eigenaren met geweldige crew, zeer vriendelijk en behulpzaam. Heel fijn is de mogelijkheid om de wielerkleding te laten wassen, prima service. Mooie omgeving om diverse tochten te maken op de fiets (race). Maurice heeft diverse routes ter beschikking, voor een week fietsen ruim voldoende met genoeg mogelijkheden. Wij hebben ontzettend genoten tijden ons verblijf in Hotel Lory, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Zeer gastvrij hotel met vriendelijke eigenaren en medewerkers. Kamers en bediening dik in orde. De omgeving was voor ons als motorrijders een groot (haarspeld-) bochten feest. Geweldige routes, mooi wegdek en weinig overig verkeer in de directe omgeving. De grote afsluitbare garage voor het binnenstallen van de motoren maakte het voor ons helemaal compleet

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Fantastico !

Nico Willemse,
13-6-2018

Wij waren begin juni hier met onze motorvrienden groep Magic 8 Een zeer goede aanbeveling voor motorrijders en fijn hotel op bijna 1000 meter hoogte ( lekker koel zomers ) En zeker de eigenaars als ook het personeel waren erg vriendelijk en echt geïnteresseerd in onze dagbelevingen. Motoren lekker binnen in de garage waar ook nog wat poetsmiddelen en lucht voor banden controle wat het echt een motorbike hotel maakte en natuurlijk de ritten in de Dolomiti zijn supurp. Bij thuiskomst een lekker balletje en een goede keuken. Nogmaals bedankt Mourice en crew! Nico, Hans, Ton , Nick , Harold , Arno en Mario

Gereisd met vrienden in juni 2018

Geweldig

Miranda P,
1-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

De vierde keer naar Lory, waar je komt als gast en weggaat als vriend. Maurice en Karen zijn geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Heerlijk Hotel in Molveno

Hetty en René,
28-8-2017

Op doorreis naar Umbrie zijn we 2 nachten in Hotel Lory gebleven Het hotel is schitterend gelegen boven in het dorp Molveno met uitzicht op het meer en de bergen erom heen. Hotel Lory is smaakvol ingericht, onze kamer was prima en schoon. Over het ontbijt en het diner: was uitstekend en voor mijn partner werd rekening gehouden met haar (vooraf aangemelde) glutenallergie. Het personeel en de de Nederlandse eigenaars Maurice en Karin: klantgericht, vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lory in Molveno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lory zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.