Géén boekingskosten

Hotel Lory

ItaliëTrentino en Zuid TirolMolveno

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Lory voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 108 reviews

• Sportfaciliteiten

Contact

109 Reviews over Lory

• 9Marthijn13-03-2022

Fijn hotel op prachtige locatie

De eigenaren waren super gastvrij. Ik heb heel erg genoten van mijn tijd hier. Het eten was erg lekker en het ontbijt uitgebreid. Ik heb een ruime kamer met mooi uitzicht gekregen.

• 10Patrick Brouw15-09-2021

Heerlijk hotel in prachtige omgeving!

We zijn hier een nachtje geweest omdat vrienden hier een week logeerden. Wij kampeerden die periode aan het Gardameer. We reden eerst een mooie route langs het Gardameer en door de Dolemieten. In Molveno is Hotel Lory een gezellig hotel met zeer vriendelijke NL eigenaren en overig personeel. De kamers zijn netjes met een fabelachtig uitzicht. Ontbijt prima en compleet. Voor actieve wandelaars, fietsers en motorrijders een geweldige omgeving in de zomer. In de winter kan je hier ook skiën. Een skigebied van 50 km ligt in de buurt en er gaat een shuttlebus van-naar pistes. Heerlijk hotel dus met voor elk wat wils.

• 9Mascha18-08-2021

Gemoedelijk, fijn hotel op mooi locatie

Voor het eerst een paar dagen in Molveno geweest bij hotel Lory. Het hotel wordt beheerd door Nederlanders en biedt een familiaire sfeer. De gasten in augustus waren een combinatie van Italianen en Nederlanders. In de rest van het dorp voornamelijk Italiaanse toeristen. Het hotel personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het uitzicht over het meer en de bergen is fantastisch. Je loopt zo naar het centrum (als je goed ter been bent) en naar de gondel. De familie kamer heeft een stapelbed en is niet heel groot, maar voldoet voor een paar dagen prima. De douche was heerlijk. Ontbijt heeft voldoende keuze uit brood, eieren, yoghurt, zoetigheden en fruit. En door de Nederlandse eigenaren kun je zelfs hagelslag en pindakaas pakken. Diner bestaat uit een wisselend driegangenmenu. Elke ochtend staat dit aangegeven op de borden. Wij waren zeer tevreden en de kinderen hebben genoten.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Bas & Richard10-08-2021

Fantastische plek , super eigenaren en personeel.

Gezellig hotel, met lekker eten. Mooie ligging met uitkijk op het meer. Ruime, nette kamer, Eigenaren en personeel zijn super behulpzaam! Om maar niet te spreken van het redden van de motorvakantie. SUPER!Motoren, aanhanger en auto konden in de garage. Op basis van plek uiteraard Voor het eerst hier geweest , maar voelde meteen vertrouwd Qua omgeving, tja , wat moet je vertellen over de Dolomieten... Motorparadijs.. Helemaal in onze periode , zelfs de Stelvio zonder medegebruikers kunnen berijden.

• 9Pieter Intven01-10-2020

Heel er goed en voor herhaling vatbaar.

Gezellig hotel met super lekker eten en fijne bediening. Zeker waard om er enkele honderden kilometers voor om te rijden. Bovendien kwalitatief zo goed om er graag terug te komen. Voor mij was het de 4e keer al dat ik er een motorvakantie mocht vieren en zeker niet de laatste keer! Maurice, Karin en personeel : bedankt.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9susanne wagemakers20-07-2019

Mag ik volgend jaar weer?!

Gezellig hotel, met lekker eten. Eigenaren en personeel zijn super behulpzaam! mijn matras was voor mij te hard, heb volgende ochtend meteen een zachter matras gekregen. Heb heerlijk geslapen. Molveno is genoeg te doen!

• 9Bert en Annelies11-02-2019

Top week gehad!

Kleinschalig hotel met super vriendelijk personeel en eigenaren. Heel gastvrij!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Ron25-08-2018

Accommodatie voldoet precies aan de beschrijving.

Molveno ligt niet meteen naast de snelweg maar voor onze groep motorrijders is dat perfect. Vanuit het rustige dorpje kun je alle kanten uit....

• 9Alice Rispens16-07-2018

Genoten!

Heerlijk hotel, mooie ligging met uitkijk op het meer. Ruime, nette kamer, relaxte sfeer gecreëerd door Karin en Maurice en personeel, top! Voelde als thuis. Heerlijk eten, goede kok. Auto onderdak. Veel mogelijkheden voor uitstapjes, Venetië, bolzano, Trento, Gardameer. En natuurlijk veel wandelroutes. Weer was prachtig. Genoten!

• 9Henk en Geesje25-06-2018

Echt een aanrader, geweldig mooi.

Wij vonden het fantastisch bij Karen e Maurice, heel erg behulpzaam. Het personeel was ook zeer vriendelijk,en behulpzaam. Motor aanhanger en auto konden in de garage. ( Dit natuurlijk als er ruimte is) Schoonmaakspullen waren aanwezig , motorkleding kon gedroogd worden. Molveno is ook een heel mooi dorp, en we hadden uitzicht op het meer van Molveno. Motorroutes waren van te voren per mail verstuurd, dus thuis mooi kunnen bekijken en in de Garmin laden. Routes waren ook heel mooi om te rijden, en we hebben genoten. Echt een aanrader voor andere motorrijders.

Hotel Lory info

Soort hotel