Hotel Londra

ItaliëTrentino en Zuid TirolMolveno

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Londra voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 8 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 8 reviews
  • 6.8Ligging t.o.v. pistes

Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Londra

• 10Manlio e Famiglia07-01-2019

Da andare sempre. Ottimo l'hotel ed il ristorante.

Un albergo da raccomandare: ricevimento, stanze e pulizia ottime. Posizione e vista spettacolari. Il ristorante è più che ottimo: di altissimo livello sia il servizio che la cucina. Consigliamo vivamente.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 3samuel27-10-2013

Winter waardeloos

In het boek van de Touroperator staat 50 meter van de lift. Deze lift is in de winter gesloten en alleen in de zomer open om te wandelen boven het (zeer mooie) Molveno. De échte liften liggen niet ver weg, maar ik verwacht anno 2013 wel een wegbreng service van het hotel, zo veel hotels die dat wel doen...

• 1Ligging t.o.v. pistes
  • 9Willem Laros10-09-2012

Very nice hotel

We were here for business. Very good hotel, friendly people, great food!

• 9J.M. de Visser30-06-2011

Hotel Londra aanbevelingswaardig.

We waren met TO hier te gast en zijn heel dik tevreden over het hotel.Al was het personeel wat stug , de rest was in een woord geweldig. Keurige schone kamers en prima eten. Voor een ieder aan te raden.

• 9Elke 04-12-2010

Leuk familiehotel

Het heeft goede kamers die voorzien zijn van alles wat je nodig hebt. Parkeren kan je direct voor het hotel. De eigenaars spreken wel Engels en zijn echt vriendelijk. Het eten is echt fantastisch. Zowel het ontbijt als het diner. Heel mooi uitzicht over het lager gelegen meer van Molveno en op de Dolomieten.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Bolte25-05-2008

Hallo Zusammen!! Also wir sind einfach nur begeistert von diesem Hotel und diesem Ort! Das Hotel hat einen super Ausblick, auf den Bergsee, und der einmaligen Landschaft! Die Zimmer sind neu Renoviert, und in einem Top zusatand! Das Personal ist sehr zuvorkommend und sehr sehr Freundlich! Und das Essen ist sehr gut. Auch das Frühstück ist Top! Ausser der Kaffe!:-)) Also wir kommen auf alle Fälle wieder. Einfach nur Klasse!!! Gruss aus dem Allgäu!

• 9Ralph Schreiber22-01-2008

Das Londra ist ein sehr gepflegtes und ruhiges Hotel, mit super Aussicht auf eine grandiose Landschaft. Der Blick auf den Bergsee und die umliegenden Berge ist grandios. Abendessen o.k., Frühstück ist verbesserungswürdig. Ansonsten alles TOP und sehr Empfehlenswert !!!!!

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 7Josje 10-07-2007

Het hotel is mooi met confortabele kamers, het is echter vroeg opstaan door gerammel van sleutels vanaf 7.00 uur. Het bedienend personeel kwam niet echt vriendelijk over. Gezien de prijs mogen we echter niet klagen.

• 10domina30-04-2005

alles was perfect ik zou direct terug gaan

• 10Ligging t.o.v. pistes

Hotel Londra info