Chalet La Bella Vita

Chalet
Chalet La Bella Vita

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Chalet La Bella Vita in het Nederlands

Mooi huis voor weinig geld!

William van hees
10-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het huis staat in een geweldige en rustig omgeving. Voor iedereen is er wat te beleven. In de zomer genieten van allerlei bergsporten of gewoon niets doen. In de winter kun je gebruik maken van de mooie pistes van Fai della Paganelle, Pinzolo of Madona di Campglio.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2008

Chalet info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet La Bella Vita in Molveno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet La Bella Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.