Hotel Belvedere

ItaliëTrentino en Zuid TirolMolveno

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Belvedere voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 3 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9Waardering
  • 8Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Belvedere

• 9johan-gea13-06-2014

Wat een prachtig hotel

Dit hotel is echt zijn sterren waard, alles ziet er prachtig uit, wij hadden 2 junior suites, beide zeer ruime moderne kamers, luxe aangekleed, perfecte bedden en sanitair. Dagelijks schoongemaakt. Het hotel ligt midden in het plaatsje Molveno, lopen naar het strandje, het plaatsje heeft een mooi zwembad met 50 meter baan, heerlijk water. Wij zijn begin juni geweest, heerlijke sauna's incl. badjassen, handdoeken slippers enz. all-in, ontbijt en diner all-in (behalve de drankjes bij het diner) bij receptie zeer vriendelijk en behulpzaam in restaurant spreekt men minder goed Engels - Duits, maar dat is wel charmant. We hadden prachtig weer begin juni, dan is het een heerlijke plek om te zijn, de kabelbanen gaan echter pas 12 juni open, dus we zijn niet naar boven geweest, wel een uurtje gevaren op een motorbootje op het meer (21 euro) dat was heerlijk, zwemmen in het meer gaat niet nu, water is superfris.

• 9A.Bogert16-04-2014

Heerlijk en gastvrij hotel

Hotel Belvedere is een gastvrij hotel met fijn personeel.Heerlijke ruime kamers en schoon.Het eten was erg goed en erg vriendelijke obers. Om 16 u was er een snack,er was van alles wat en hele aardige leuke barman.Die zorgde dat je het naar je zin had. Wij waren hier met een zoontje van 6 jaar en een baby.Ze doen er alles aan dat je het allen naar je zin hebt.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Denise25-09-2013

Zeker voor herhaling vatbaar!

Weekje in dit hotel verbleven. Hadden een junior suite met eigen infrarood sauna en zijmeerzicht. In 1 woord geweldig. De kamer was heerlijk ruim! De sauna was pure luxe! Topbedden! Wellness algemeen was ook top! Na een dag wandelen erg prettig! Eigen parkeerplaats in de garage tijdens ons verblijf, erg fijn. Hadden halfpension geboekt, dan is de prijs/kwaliteit prima! Is maar een kleine meerprijs, maar wel elke avond typisch Italiaanse 4-gangen maaltijd. Prima, maar zowel qua service als het eten zelf nog wel wat verbeterpuntjes. Maar zeker voldoende! Dorpje zelf is knus en gezellig toeristisch, al zou het in het hoogseizoen wel eens te toeristisch kunnen zijn.

Hotel Belvedere info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar