Hotel Albergo Al Sole

Hotel Albergo Al Sole

We hebben een aantal aanbieders voor Albergo Al Sole voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Albergo Al Sole in het Nederlands

Prima plek voor een nacht

Quick
1-9-2013

Aan de buitenkant zie je niet direct dat binnen alles super netjes en modern is. Strakke inrichting en erg schoon. Ontbijt prima. Moesten voor een 2p kamer met twee kinderen op de kamer 80 euro betalen incl lekker ontbijt. Prijs/kwaliteit dik in orde.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Modern Hotel, verzorgd en schoon

SirNatju
30-8-2012

We hebben 3 nachten in dit hotel geslapen. In de wijde omgeving van dit hotel zijn alleen maar dure hotels in 'Tirol style' te vinden. Dit hotel in vrij recent geheel gerenoveerd en ziet er van binnen helemaal uit volgens de normen van de 21e eeuw.

We zijn vriendelijk ontvangen door de eigenaresse die dit hotel runt samen met haar broer. Ook bij problemen met de (gratis) WiFi zijn we netjes geholpen. Mocht je Italiaans niet zo best zijn, Engels gaat haar prima af.

Het ontbijt was simpel maar goed. Een paar soorten brie, vleeswaren, afgebakken broodjes en een croissantje. Wat wil je nog meer...

Dan het belangrijkste van alles...de kamer. Wij hadden een kamer op de 3e verdiepen. In totaal zijn er 4 verdiepingen in het hotel. Tijdens ons verblijf was het erg warm overdag (35 graden) en die warmte was er savonds en snachts nog steeds. Om het enigszins af te laten koelen moesten we de ramen en luiken opzetten van de kamer. Dat gaf behoorlijk wat geluidsoverlast. Verder keurig nette kamer

Gereisd Met partner in augustus 2012

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albergo Al Sole in Mezzolombardo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albergo Al Sole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.