Vakantiehuis Casa Dromae

• 7.8Inrichting
  • 7.6Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

8 Reviews over Casa Dromae

• 8Lot02-09-2012

Prima plek!

Appartementen zijn schoon en ruim genoeg. Zwembad en kleine speeltuin ideaal voor kinderen. Ledromeer is op loopafstand en bijzonder mooi! Genoeg te doen in een prachtige omgeving!

• 9Eerlingen Nele30-08-2012

Mooi,ruim en proper appartement!!!

Wij waren zeer tevreden over het appartement(casa Dromae C) We hadden de benedenverdieping gehuurd omdat wij ook onze hond bij hadden. Het appartement is mooi en tamelijk modern ingericht. Er was voldoende ruimte. Alles is goed onderhouden. In de keuken is ook alles aanwezig en ook de badkamer was van alle comfort voorzien(haardroger,douche(in bad met douchewand). Aan de achterzijde bevindt zich een zwembad voor gemeenschappelijk gebruik. Dit werd bijna dagelijks gereinigd en onderhouden. Het is heel rustig gelegen ,beetje op een helling waardoor je ook een mooi zicht hebt op het Ledromeer. Er was een supermarktje(Coop) op wandelafstand wel klein maar wel dagelijks verse broodjes. Op 2 kilometer van Mezzolago vind je een grotere supermarkt(in Molina en Pieve ) Ook het meer ligt dichtbij( 600,700 meter) We zijn hier 2 weken op vakantie geweest met onze 2 kinderen van 12 en 14jaar klein minpuntje:voor 4 personen iets te weinig kasten om alles op te bergen .

• 9Miron24-06-2012

GEWELDIG!!!!!

We zijn hier twee weken in juni 2012 geweest. We hebben het geweldig gehad. We hebben de benedenverdieping gehad en dus een eigen terrasje. De bedden waren super goed, De badkamer was netjes. Er is een nieuwe douchewand geplaatst dus dat was ook heel fijn. Het is inderdaad wel gehorig, als de bovenburen iets verschuiven hoor je dat heel goed. De omgeving is schitterend. Wie weet komen we hier terug!!!

• 7Rob17-07-2011

Geen vervelende vakantie gehad maar niet nogmaals.

Huis is heeeel erg gehorig, er waren div zaken niet voor elkaar zoals een donkere keuken, zat niet eens een bolletje in de lamp, licht in de badkamer werkte ook maar half, douchekop moet je in de hand houden mogelijkheid om op te hangen is er niet, alle kranen lekken, zo ook de afvoeren waar plastic opvang flesjes onder staan, buitenmeubilair is goed, zo ook het zwembad, bedden goed en het schoonmaken kan iets beter ( glassplinters op de keukenvloer ) wij zaten op de begane grond dan heb je het voordeel van de tuin dat is met kinderen heerlijk, al met al goeis vakanti gehad met kinderen en kleinkind.

• 8kaatje13-09-2010

prima verblijf

een prima vakantieverblijf. klein maar fijn, lekker rustig en toch voldoende te doen

• 9Roger22-09-2009

prachtige lokatie

Appartement ligt op een prachtige plek met uitzicht over het meer, en de bergen. Sávonds heerlijk rustig. De inrichting is wat ouderwets, maar functioneel en zeer schoon!! Prijs kwaliteit is uitstekend te noemen, we gaan vast nog wel een keer terug. Enige minpuntje was dat er geen douche gordijn was, zodat je niet kunt douchen, maar in bad moet gaan, anders staat de badkamer blank. wat de bedden betreft, de matrasssen zullen wel vernieuwd zijn, want we hebben heerlijk geslapen.

• 8mila26-07-2009

echt een aanrader !!

Wij zijn net terug en hebbe het enorm naar onze zin gehad, mooi appartement (uitzicht over het Ledromeer)heerlijk zwembad en schitterende locatie we hebben echt een top vakantie gehad!!(mede omdat we een hele leuk groep mensen hadden ontmoet die ook allemaal daar vakantie hadden). Als er dan 1 ding is wat niet zo goed was waren dat de bedden.......dat is ook iets wat we van de andere hoorden en de apartemeneten waren vrij gehorig,maar dat weegt zeker niet op tegen al het goede, dus misschien volgend jaar weer !!!!

• 8Petra 25-01-2009

prachtig appartement

wij hadden appartement C in de zomer van 2008. Beviel prima. Heel mooi compleet appartement, met terras. Achter het huis was het zwembad, waardoor het geluid van het badderen tegen de achterkant aan kaatste. Vanaf het terras hadden we uitzicht op het meer. In de omgeving is veel te zien en te doen. Het Ledromeer is schitterend en het klimaat is heerlijk. Op loopafstand van het appartement is een klein supermarktje, maar wel met dagelijk verse broodjes. In de naburige dorpjes zijn meer winkeltjes, lekkere restaurantjes en gelateria's. Wij hebben genoten. (gezin met 2 volwassene en 2 kinderen van 12 en 6 jaar)

Vakantiehuis Casa Dromae info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij