Reviews over Mezzolago

Prima plek!

Lot
    2-9-2012

Appartementen zijn schoon en ruim genoeg. Zwembad en kleine speeltuin ideaal voor kinderen. Ledromeer is op loopafstand en bijzonder mooi!

Genoeg te doen in een prachtige omgeving!

Mooi,ruim en proper appartement!!!

Eerlingen Nele
    30-8-2012

Wij waren zeer tevreden over het appartement(casa Dromae C) We hadden de benedenverdieping gehuurd omdat wij ook onze hond bij hadden. Het appartement is mooi en tamelijk modern ingericht. Er was voldoende ruimte. Alles is goed onderhouden. In de keuken is ook alles aanwezig en ook de badkamer was van alle comfort voorzien(haardroger,douche(in bad met douchewand). Aan de achterzijde bevindt zich een zwembad voor gemeenschappelijk gebruik. Dit werd bijna dagelijks gereinigd en onderhouden. Het is heel rustig gelegen ,beetje op een helling waardoor je ook een mooi zicht hebt op het Ledromeer. Er was een supermarktje(Coop) op wandelafstand

wel klein maar wel dagelijks verse broodjes. Op 2 kilometer van Mezzolago vind je een grotere supermarkt(in Molina en Pieve ) Ook het meer ligt dichtbij( 600,700 meter) We zijn hier 2 weken op vakantie geweest met onze 2 kinderen van 12 en 14jaar

klein minpuntje:voor 4 personen iets te weinig kasten om alles op te bergen .

GEWELDIG!!!!!

Miron
    24-6-2012

We zijn hier twee weken in juni 2012 geweest. We hebben het geweldig gehad. We hebben de benedenverdieping gehad en dus een eigen terrasje. De bedden waren super goed, De badkamer was netjes. Er is een nieuwe douchewand geplaatst dus dat was ook heel fijn. Het is inderdaad wel gehorig, als de bovenburen iets verschuiven hoor je dat heel goed. De omgeving is schitterend. Wie weet komen we hier terug!!!

Geen vervelende vakantie gehad maar niet nogmaals.

Rob
    17-7-2011

Huis is heeeel erg gehorig, er waren div zaken niet voor elkaar zoals een donkere keuken, zat niet eens een bolletje in de lamp, licht in de badkamer werkte ook maar half, douchekop moet je in de hand houden mogelijkheid om op te hangen is er niet, alle kranen lekken, zo ook de afvoeren waar plastic opvang flesjes onder staan, buitenmeubilair is goed, zo ook het zwembad, bedden goed en het schoonmaken kan iets beter ( glassplinters op de keukenvloer ) wij zaten op de begane grond dan heb je het voordeel van de tuin dat is met kinderen heerlijk, al met al goeis vakanti gehad met kinderen en kleinkind.

prima verblijf

kaatje
    13-9-2010

een prima vakantieverblijf. klein maar fijn, lekker rustig en toch voldoende te doen

Mezzolago scoort een 8,7 uit 10, op basis van 5 reviews