Hotel Palace Ravelli ****

9,3

Weer vandaag7°-2°

• Ligging t.o.v. pistes8,4

85 reviews over Hotel Palace Ravelli in het Nederlands

In een woord "fantastico e delizioso"

Fam. Klaassen, 28-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vorige week met wintersport naar Val di Sole geweest. Na wat voorbereiding gekozen voor hotel Palace Ravelli, zoals uit alle recensies en deze blijkt een zeer goede keuze. Wil je weten waarom, lees dan verder als je even tijd hebt

- Wegens afgesloten Fernpass kwamen we rond pas om 20:30 uur op onze bestemming aan. Had al gebeld dat het laat zou worden. Toen we uiteindelijk aankwamen was het personeel al ingelicht en konden zonder inchecken direct door naar het restaurant al waar we alsnog in alle rust konden genieten van een fantastisch diner. Ondanks en lange dag voor ook het personeel kregen we alle tijd om onze keuzes te maken en een overheerlijke wijn van de wijnkaart te kiezen.

- Ontbijtbuffet: nimmer zo'n uitgebreid buffet meegemaakt. Van fruit, verse yoghurt en croissants tot bacon and eggs. Van biologisch tot vetrijk, aan iedereen is gedacht.

- Galadiner en koffiebar: tot onze verbazing was er op woensdagavond een galadiner en werd er elke middag koffie/thee/appelsap met iets lekkers - koek/toetjes/verse yoghurt - onder in de kelder bij het haardvuur geserveerd.

- Kindvriendelijk: Italianen houden van kinderen, zo ook hier. Wij - 4 volwassenen - vonden het heerlijk om te zien hoe volkomen ontspannen de kinderen hun draai wisten te vinden en hoe alle medewerkers van Palace Ravelli hier relaxed op inspeelde. Wellicht daarom dat wij totaal geen overlast van de kinderen hebben ervaren.

-SPA en buitenzwembad. De SPA is niet groot maar heerlijk en mooi ingericht. Deze mag zowel met als zonder badkleding worden bezocht vanaf 14 jaar en ouder. Het buitenzwembad - altijd 28 graden - is in het donker toch wel speciaal.

- Inrichting hotel en kamers: in een woord perfect. Goede bedden en mooi sanitair. Kamers zijn met oog voor detail en met mooie materialen ingericht.

- Kennis en kunde van medewerkers: Medewerkers komen grotendeels uit de regio, spreken naast Italiaans bijna allen redelijk tot goed Duits en/of Engels.

- Ligging: Hotel ligt in de zonzijde. de skibus stop tegenover het hotel. Deze brengt je in 5 minuten naar de gondel.

- Service: Bovenal hebben we de oprechte aandacht en service van alle medewerkers en de familie Ravelli als zeer bijzonder ervaren. Geen vraag was hen teveel. Zelfs op onze vertrek dag - zaterdag - konden wij/iedereen al vanaf 06.00 uur ontbijten. Zij die nog eerder wilden vertrekken kregen een lunchpakket.

Was er dan geen enkele opmerking. Jawel hoor! Zoals altijd vind ik het klimaat in hotels niet aangenaam. Het was erg warm. Kortom de verwarming op de kamer uit en elke middag de balkondeur open.

PS Alfredo, grazie per la tua ospitalità e l'eccellente cura. Torneremo presto!

ontvangen als koningen-proficiat Alfredo

HENSEN-BAMPS, 5-10-2017

Zeer vriendelijk & bekwaam team(baas & familie werken zelf mee in de zaak)

Zeer zeer lekkere keuken!

Geen minpunten.

Het was onze tweede keer en we komen zeker nog terug...

Fantastisch Top hotel!

Devroye Evi, 19-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Ravelli Palace in Mezzana in Italië is een echt top hotel! Het personeel is zeer vriendelijk en legt je echt in de watten. De hoteleigenaar komt je elke dag begroeten. Het eten is echt supergoed. Een uitgebreid ontbijt. Je kan kiezen om de lunch te nemen in het hotel of als je een uitstap gepland hebt, een lunchpakket mee te nemen. Het avondeten is werkelijk subliem.Met andere woorden: van de honger kom je niet om. De kamers zijn zeer ruim en heel proper. Het sanitair werkt heel goed( voor de eerste maal mee gemaakt dat de afloop van de douche heel goed werkt). Het is echt een aanrader zowel in de zomer als voor een skivakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor Palace Ravelli voor je op een rij gezet:

Fantastisch hotel met prachtig personeel.

Patro, 18-9-2017

Net terug van een weekje vakantie in een werkelijk uitstekend hotel.

Eigenaar en al het personeel zijn ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Niets is voor hen teveel. Nog nooit zo een blije mensen gezien tijdens het werk. Ook het eten is enorm lekker.

Slecht één minpuntje, men krijgt zoveel, hierdoor enkele kilo's bijgekomen. Ik kan dit hotel aan iedereen met een gerust gemoed aanraden en ikzelf kom zeker nog eens terug.

fantastische plek

nezahat akbal, 23-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

mooi familie hotel gastvriendelijk personeel en het hotel ligt op goede locatie

Fantastisch hotel, echt niets is te veel gevraagd!

Lon Statujew, 23-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij kunnen echt niets vinden wat voor verbetering vatbaar is.

Prima ontbijt, super avondeten! En zeker niet duur.

Dit nooit meer!

Vera, 5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4

Gezin met twee kinderen (11 en 14) in een kamer voor twee personen. Te klein dus. Ook niet schoon. Last van herrie (drukke weg). Veel te veel pasta's. Buffet was lekker. Zwembad is prima. Personeel niet helemaal wakker, brutaal en onvriendelijk tegenover vrouwen. De jubelverhalen over dit hotel herkennen wij niet.

nooit meer

franka, 7-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Je kunt net zo goed naar het oost-blok gaan het zit er vol mee .s avonds rondrennende en gillende kinderen. Hier wordt niets van gezegd. Eten voldoende veel pasta en geen echt alternatief. Kamers mooi en schoon verder een prima hotel.

Fantastisch hotel met super vriendelijke bediening

Frans Someren, 23-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Je wordt zeer vriendelijk ontvangen en verzorgd tot in de puntjes. Mooie kamers en alles wat je maar kunt wensen is aanwezig. Mooi zwembad (binnen en buitenbad), sauna, fitnessroom en gezellige bar. Het eten is geweldig, zowel ontbijt als diner. Skibus voor de deur en je bent in een mum van tijd op de pistes. De prijs kwaliteit verhouding is uitmuntend.

Mooi hotel met leuke hotelbaas

Vanspeybrouck Kurt, 8-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Naar Italiaanse normen is dit een heel goed hotel, met toffe hotelbaas, gelegen in een zonnig dal (Val Di Solé...). Wanneer wij gaan vergelijken met onze Oostenrijkse ervaringen missen wij wel de Gemütlichheit, de verzorgde kerkjes, geveltjes en bloemen. De Oostenrijkse sfeer ligt ons toch beter.

We hebben een aantal aanbieders voor Palace Ravelli voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palace Ravelli in Mezzana-Marilleva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palace Ravelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palace Ravelli scoort een 9.32 uit 10 op basis van 94 reviews.