Hotel Palace Ravelli

87 reviews over Hotel Palace Ravelli in het Nederlands

Toppie

Bert en Anja Roefs,
7-8-2018

Wij zijn net terug van een week vakantie in Val di Sole. Het hotel is erg netjes ,schoon en grotendeels mooi gemoderniseerd. Het personeel is erg vriendelijk, zo ook de eigenaar die dagelijks een praatje met iedereen maakt. Ook krijg je goede tips om uitstapjes te maken. Het eten is netjes verzorgd en je komt er niets te kort. HEERLIJK! Ook de plaats Mezzana waar het hotel ligt ligt erg centraal om leuke uitstapjes te maken. Wij hebben er heerlijk gewandeld, een erg mooie streek.

Gereisd met partner in juli 2018

Zeer voor herhaling vatbaar!!

Marjolein,
25-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heerlijk hotel met vriendelijk personeel en eigenaar, die je vakantie graag tot een succes maken. Uitstekende kamers en lekker eten. De ski bus stopt voor de deur en zet je met een paar minuten af bij de gondel naar het ski-gebied in de prachtige Dolomieten. Bij de service inbegrepen is een verwarmde locker aan de piste voor je uitrusting, zodat je niet met ski's of schoenen hoeft te lopen. Na de ski-pret ontspanning in de sauna en het zwembad.

Gereisd met vrienden in maart 2018

In een woord "fantastico e delizioso"

Fam. Klaassen,
28-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vorige week met wintersport naar Val di Sole geweest. Na wat voorbereiding gekozen voor hotel Palace Ravelli, zoals uit alle recensies en deze blijkt een zeer goede keuze. Wil je weten waarom, lees dan verder als je even tijd hebt

• Wegens afgesloten Fernpass kwamen we rond pas om 20:30 uur op onze bestemming aan. Had al gebeld dat het laat zou worden. Toen we uiteindelijk aankwamen was het personeel al ingelicht en konden zonder inchecken direct door naar het restaurant al waar we alsnog in alle rust konden genieten van een fantastisch diner. Ondanks en lange dag voor ook het personeel kregen we alle tijd om onze keuzes te maken en een overheerlijke wijn van de wijnkaart te kiezen.
  • Ontbijtbuffet: nimmer zo'n uitgebreid buffet meegemaakt. Van fruit, verse yoghurt en croissants tot bacon and eggs. Van biologisch tot vetrijk, aan iedereen is gedacht.
  • Galadiner en koffiebar: tot onze verbazing was er op woensdagavond een galadiner en werd er elke middag koffie/thee/appelsap met iets lekkers - koek/toetjes/verse yoghurt - onder in de kelder bij het haardvuur geserveerd.
  • Kindvriendelijk: Italianen houden van kinderen, zo ook hier. Wij - 4 volwassenen - vonden het heerlijk om te zien hoe volkomen ontspannen de kinderen hun draai wisten te vinden en hoe alle medewerkers van Palace Ravelli hier relaxed op inspeelde. Wellicht daarom dat wij totaal geen overlast van de kinderen hebben ervaren. -SPA en buitenzwembad. De SPA is niet groot maar heerlijk en mooi ingericht. Deze mag zowel met als zonder badkleding worden bezocht vanaf 14 jaar en ouder. Het buitenzwembad - altijd 28 graden - is in het donker toch wel speciaal.
  • Inrichting hotel en kamers: in een woord perfect. Goede bedden en mooi sanitair. Kamers zijn met oog voor detail en met mooie materialen ingericht.
  • Kennis en kunde van medewerkers: Medewerkers komen grotendeels uit de regio, spreken naast Italiaans bijna allen redelijk tot goed Duits en/of Engels.
  • Ligging: Hotel ligt in de zonzijde. de skibus stop tegenover het hotel. Deze brengt je in 5 minuten naar de gondel.
  • Service: Bovenal hebben we de oprechte aandacht en service van alle medewerkers en de familie Ravelli als zeer bijzonder ervaren. Geen vraag was hen teveel. Zelfs op onze vertrek dag - zaterdag - konden wij/iedereen al vanaf 06.00 uur ontbijten. Zij die nog eerder wilden vertrekken kregen een lunchpakket.

Was er dan geen enkele opmerking. Jawel hoor! Zoals altijd vind ik het klimaat in hotels niet aangenaam. Het was erg warm. Kortom de verwarming op de kamer uit en elke middag de balkondeur open.

PS Alfredo, grazie per la tua ospitalità e l'eccellente cura. Torneremo presto!

Gereisd met vrienden in januari 2018

ontvangen als koningen-proficiat Alfredo

HENSEN-BAMPS,
5-10-2017

Zeer vriendelijk & bekwaam team(baas & familie werken zelf mee in de zaak) Zeer zeer lekkere keuken! Geen minpunten. Het was onze tweede keer en we komen zeker nog terug...

Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastisch Top hotel!

Devroye Evi,
19-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Ravelli Palace in Mezzana in Italië is een echt top hotel! Het personeel is zeer vriendelijk en legt je echt in de watten. De hoteleigenaar komt je elke dag begroeten. Het eten is echt supergoed. Een uitgebreid ontbijt. Je kan kiezen om de lunch te nemen in het hotel of als je een uitstap gepland hebt, een lunchpakket mee te nemen. Het avondeten is werkelijk subliem.Met andere woorden: van de honger kom je niet om. De kamers zijn zeer ruim en heel proper. Het sanitair werkt heel goed( voor de eerste maal mee gemaakt dat de afloop van de douche heel goed werkt). Het is echt een aanrader zowel in de zomer als voor een skivakantie.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch hotel met prachtig personeel.

Patro,
18-9-2017

Net terug van een weekje vakantie in een werkelijk uitstekend hotel. Eigenaar en al het personeel zijn ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Niets is voor hen teveel. Nog nooit zo een blije mensen gezien tijdens het werk. Ook het eten is enorm lekker. Slecht één minpuntje, men krijgt zoveel, hierdoor enkele kilo's bijgekomen. Ik kan dit hotel aan iedereen met een gerust gemoed aanraden en ikzelf kom zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in september 2017

fantastische plek

nezahat akbal,
23-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

mooi familie hotel gastvriendelijk personeel en het hotel ligt op goede locatie

Gereisd met partner in juni 2017

• Ligging t.o.v. pistes8

Wij kunnen echt niets vinden wat voor verbetering vatbaar is. Prima ontbijt, super avondeten! En zeker niet duur.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Dit nooit meer!

Vera
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Gezin met twee kinderen (11 en 14) in een kamer voor twee personen. Te klein dus. Ook niet schoon. Last van herrie (drukke weg). Veel te veel pasta's. Buffet was lekker. Zwembad is prima. Personeel niet helemaal wakker, brutaal en onvriendelijk tegenover vrouwen. De jubelverhalen over dit hotel herkennen wij niet.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

nooit meer

franka
7-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Je kunt net zo goed naar het oost-blok gaan het zit er vol mee .s avonds rondrennende en gillende kinderen. Hier wordt niets van gezegd. Eten voldoende veel pasta en geen echt alternatief. Kamers mooi en schoon verder een prima hotel.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palace Ravelli in Mezzana-Marilleva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palace Ravelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.