Vakantiepark Gaia Wellness Residence

ItaliëTrentino en Zuid TirolMezzana-Marilleva

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Gaia Wellness Residence voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 7 reviews

• 8.3Ligging t.o.v. pistes

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

7 Reviews over Gaia Wellness Residence

• 9Anneke28-07-2020

Geweldig

Er leuke enthousiaste medewerkers die meteen voor je klaar staan en veel over de omgeving weten. Heel goed ontbijt, zwembad en sauna (gratis). Geweldig omgeving voor wandelen, mountainbiken en heel fijn is de liften pas voor maar 2 euro p.p p.d Geweldig vakantie gehad.

• 9Maurice28-07-2020

Super vakantie gehad!

Super enthousiaste medewerkers, nette kamers, mooi zwembad en wellness en heel goed ontbijt. We hebben een super verblijf gehad!!! Omgeving geweldig, we gaan er zeker nog een keertje terug.

• 9Angelique van Kan19-08-2018

Heerlijk vakantie gehad!

Wat een prachtig hotel! Ontbijt was prima en de omgeving prachtig. Wij hebben heerlijk gewandeld, geshopt, gerafft en bovenal heel erg genoten.

Bij het hotel kun je in de ochtend ontbijten, de keuze op het buffet is meer dan voldoende.

In het hotel is ook een klein zwembad, hier hebben wij 2 keer gebruik van gemaakt, heerlijk om te ontspannen.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 8Ligging t.o.v. pistes
    • 10Onderkomen
  • 6gvdziel31-08-2013

voldeed niet aan de verwachtingen

Vriendelijke mensen. Appartement was niet schoon. Het was erg warm maar we konden niet buiten zitten omdat op het balkon geen stoelen stonden. Erg gehorig. Buiten lagen losse tegels waardoor het leek of iedereen op klompen liep. Wel mooie omgeving.

• 4Onderkomen
  • 9Annie Dingemanse en Jan Wijkhuijs06-08-2013

Zeer gastvrije gastvrouw- en heer

Zeer gastvrij ontvangen en geholpen bij vragen gedurende de week. Onderkomen is netjes, schoon en van de basisgemakken voorzien. Restaurants in de zomer voldoende op acceptabele afstand. Wel jammer dat er geen koffiezetapparaat aanwezig was.

• 8Onderkomen
  • 8Freek de Zeeuw09-01-2013

top vakantie gehad! met gezin met drie kinderen

Rond de kerstdagen in 2012 hebben wij hier een week doorgebracht. Goede appartementen inclusief ontbijt tegen een hele redelijke prijs. Mooi complex met de skibus letterlijk pal voor de deur die je in een paar minuten naar de lift brengt van het gebied van Madonna de Campiglio. Een erg mooi gebied met volop mogelijkheden voor ervaren en minder ervaren skiërs. Bij de skihuur was een locker inbegrepen boven op de berg.

Een restaurant ontbreekt maar zij hebben uitstekende suggesties waar je (deels op loopafstand) kan eten. Waaronder 2 pizzeria' s In de omgeving zitten diverse top restaurants.

• 7Activiteiten
    • 8Ligging t.o.v. pistes
    • 8Onderkomen
  • 8Artur24-01-2011

Świetne miejsce

polecam, miła atmosfera i obsługa, blisko do wszystkich stacji narciarskich, skibus pod drzwiami hotelu.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Vakantiepark Gaia Wellness Residence info