Hotel Wessobrunn

2 reviews over Hotel Wessobrunn in het Nederlands

Super, fantastisch

Johan
2-8-2009

We hebben in juni 2009 in dit hotel gelogeerd. Fantastisch. Lekker eten, vriendleijk personeel, correct, mooie, gerenoveerde kamers, met allerlei snufjes, geen airco. Mooie tuin met fijn zwembad, ligstoelen en parasols. Badlakens van het hotel. Een hotel om terug te gaan!!

We verbleven 1 week in dit fantastische hotel, vriendelijk personeel, 20 minuten lopen naar centrum, bushalte op 100 meter. Eten was voortreffelijk, zowel ontbijt als diner, er was geen nee te koop. Het hotel is nog niet zo lang geleden gerenoveerd en voorzien van vele luxe snufjes. Mooie tuin, fijn, zwmbad met stoelen, parasols en badlakens. Echt een hotel om gterug te keren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wessobrunn in Merano - Meran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wessobrunn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.