Hotel Schönbrunn

We hebben een aantal aanbieders voor Schönbrunn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Schönbrunn in het Nederlands

zeer slecht

Paul Peters
28-9-2015

Alle kamers een balkon. NIET waar!!! We werden in een kleine muffe eenpersoonskamer gestopt. Zeer slechte losse bedden met niet passende matrasjes. Doe het niet !!!!! Onheuse eigenares.

Gereisd Met partner in september 2015

Familiehotel

de heer Schut
28-10-2011

Hotel is in Oostenrijkse stijl. Inrichting is traditioneel - veel hout. Rustig gelegen. Op loopafstand van de stad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Schönbrunn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schönbrunn in Merano - Meran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schönbrunn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.