Camping Passeier Meran (in Saltaus)

ItaliëTrentino en Zuid TirolMerano - Meran

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Passeier Meran (in Saltaus) voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 50 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 50 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

50 Reviews over Passeier Meran (in Saltaus)

• 8Jaap24-08-2021

Mooie camping en omgeving!

Camping met goede prijs-kwaliteitverhouding. Mooie plek voor wandelingen! Voldoende, ruim en schoon sanitair. Zwembad zelf is wat aan de kleine kant. Campingwinkel ruim gesorteerd en met goede prijzen. Restaurant prima, ook afhaal.Minpunten:1. De camping ligt onder in het dal met een vrij steile toegangsweg vanaf de weg. De toegangsweg loopt bovendien langs de ingang van de gondel en over de parkeerplaats. Bij vertrek met onze vouwwagen moesten gezinsleden het tegemoetkomend verkeer en de wachtrij bij de gondel in de gaten houden en zijn we ternauwernood boven gekomen.2. Tijdens ons verblijf heeft het enkele dagen veel geregend. Daardoor ontstond een modderpoel op het pad voor en bij onze vouwwagen. Na meerdere klachten hierover werd een heel klein beetje grind gestrooid. Te weinig als echte oplossing en met een chagrijnige reactie van de eigenaar alsof onze vouwwagen de oorzaak was3. Geen kraantje of stromend water bij de plaats.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Diana10-08-2021

Mooi gelegen voor wandelen en fietsen

De plekken zijn redelijk ruim, zeker gezien eerdere reviews - misschien vanwege corona, maar wij kregen te horen dat we de laatste plek hadden en de camping oogde niet overvol. Camping ligt naast fiets (veel mountainbikers)/wandelpad langs de rivier en onder de gondel naar het wandelgebied in de bergen. Restaurant goed, sanitair top, zwembad beetje te klein. Veel gezinnen met jonge kinderen en oudere stellen. Merano is een mooie stad.

• 10Caroline17-08-2019

Fantastisch !

Prachtige camping super sanitair netjes en schoon . Vriendelijk personeel , super keuken op de camping . Kabelbaan ( kaartjes met korting te kopen bij de receptie op de camping ) brengt je naar een prachtig wandelgebied . Wij hebben gekozen om zelf af te dalen naar het tussen station , heftig wandelpad naar beneden houd hier rekening mee .

Wat een rust op de camping . Zwembad met ligbedden en je kunt ook binnen zwemmen echt prachtig ! Het sanitair is nieuw en schoon . Zeker een aanrader !

• 10Staat v/h sanitair
  • 5Family P19-08-2017

Prachtige lokatie maar veel en veel te vol

De lokatie is mooi bij de gondel de bergen in maar dat trekt meer gasten en lokalen dan de omgeving aankan. De camping is over- en overvol gepropt door de eigenaar. Iedereen betaalt hetzelfde voor een plek, maar als de reguliere plekken bezet zijn krijg je zelfs als je vooraf reserveert een plek op een hoekje of een van de 'panoramavelden' toegewezen waar iedereen haring aan camper staat. Er zijn daarboven ook weinig voorzieningen; electra van veraf geen stromend water; er is geen gemeenschappelijke koeling oid en 1 wasmachine voor de hele camping. Sanitair is veel te beperkt voor al die mensen, zeker om af te wassen, maar ook toiletten en douches, zeker als defecten niet snel gerepareerd worden. Omgeving is geweldig om te wandelen, maar op mooie zomerdagen wel druk.

• 4Staat v/h sanitair
  • 6Simons04-08-2017

Overvolle camping

Omgeving is heel prachtig, heel mooie wandelingen gemaakt!! Maar camping zelf is een ramp in hoogseizoen. Elk plekje werd opgevuld. Tot op een meter van het zwembad... Auto kon meestal niet naast de tent (ook parking vooraan stond meestal vol), auto stond de helft van de tijd in doorgang geparkeerd. Sanitair was aanschuiven. Afwasruimte veel te klein en dus bijna altijd bezet. Door die drukte was het dikwijls vuil in sanitaire ruimte en aan de afwasbakken... Op loopafstand weinig eetgelegenheid (wel één hele goeie pizzeria in dorp)!

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Ellie de Haan10-07-2017

mooie maar veel te volle camping

We waren in juni op deze camping, mooi gelegen, goed sanitair maar veel te vol. De eigenaar plaatst overal campers en caravans tussen. De opgegeven 80 plaatsen worden er minimaal het dubbele, waardoor het voor ons echt geen charme camping meer is.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8wim van de Mortel26-08-2016

Leuke goed onderhouden camping in het Passeiertal

Een mooie camping in het passeiertal. Je kan er heerlijk wandelen en met de fiets er op uit langs de rivier af naar b.v. Merano. De hirzer gondel vertrekt vanaf de camping. Boven is een schitterend wandelparadijs wat voor iedereen goed te doen is .ook vanaf de camping zijn er genoeg wandelroutes. Prima goed onderhouden zwembad. Camping wordt gerund door vriendelijke eigenaars vader moeder en dochters. Ze doen hun best om iedereen een fijne vakantie te bezorgen. De sanitaire voorzieningen zijn prima goed schoon. Jammer dat er geen echt terras is voor een klein hapje. Je kan er wel wat drinken maar om 20.30 uur is het gesloten .wij waren daar van 4 tot 15augustus dan is de zon om 18.30uur achter de berg en koelt het vlug af ook al is het de hele dag 30graden. S'avonds is een trui geen overbodige luxe. Ook is er op het terrein overal Wifi. Ik miste wel muziek van een radio in het sanitair gebouw. Kortom deze camping. Is een aanrader zeker voor sportievelingen. Gr wim.

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Dominique21-08-2016

Beetje ontgoocheld

Mooi gelegen camping in mooi natuurgebied. Uitbater wil wel het onderste uit de kan halen, de op hun website aangekondigde 50 plaatsen bleken er allicht 150 te zijn. Dat maakte dat de hele accomodatie niet meer aangepast was voor een meer dan dubbele capaciteit, wat dan uiteraard ook een impact had op de netheid van het sanitair. Jammer want wij kozen net voor dat kleinschalige en de daaraan verbonden typische Tiroolse gemutlichkeit 🙁

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Sander17-08-2016

Zeer prettige camping met leuke sfeer.

Mooi zwembad, had iets groter gemogen. Goed en schoon sanitair! Soms iets te weinig voor aantal gebruikers in hoogseizoen. Mooie camping op super locatie. Diverse uitstap mogelijkheden door nabijheid van kabelbaan. Bij rivier uren dammen gebouwd met de kinderen. Vriendelijke behulpzame eigenaar. Met zijn tractor heeft hij onze caravan helemaal tot boven gebracht ivm de steile helling naar doorgaande weg.

• 9jefgarms07-05-2016

Een betaalbaar schot in de roos.

Het viel niet mee een redelijk betaalbare camping in Italië te vinden, maar deze camping is z'n geld dubbel en dwars waard. Niet overdreven, maar gewoon goed. Bediening mag misschien iets vriendelijker, maar de ligging is schitterend en alles staat goed in verhouding tot elkaar. Het zwembad is eenvoudig, en het ondiepe gedeelte (30cm) is met een simpel hek gescheiden van het diepere deel. Kleintjes kunnen daar wel omheen scharrelen overigens. Er hadden misschien meer ligbedden om het zwembad mogen staan. Er zijn genoeg kleinere en groepeerde winkels in de buurt.

Camping Passeier Meran (in Saltaus) info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar