Hotel GranPanorama Hotel Miramonti

ItaliëTrentino en Zuid TirolMerano - Meran

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel GranPanorama Hotel Miramonti voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 5 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 5 reviews
  • 8Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over GranPanorama Hotel Miramonti

• 9Vera16-09-2016

Prima Hotel

Ligging langs een drukke doorgaande autoweg is het enige min punt wat ik kan bedenken. Uitgebreide maaltijden van goede kwaliteit.

• 9Martin Trenkwalder02-11-2012

Kurzurlaub - genau wie wir ihn wollten

Als eine Gruppe von Freunden haben wir uns für einen Kurzurlaub nach Südtirol entschlossen. Wir waren uns einig dass es in der Nähe von Meran bzw in Meran sein soll .... Wellness, Shoppen für die Damen und ein gutes Restaurant und Bar für die Herren :) sind wir uns dann auf das miramonti einig geworden - in 10 minuten ist man in Meran und dennoch hat man die Ruhe und Entspannung und keinen Lärm. Am Morgen nach unserem wirklich wahnsinnig gutem Essen (auch der Service war perfekt) haben wir noch den Wellnessbereich aufgesucht (indoor Pool, Saunen, Dampfbad, Infrarot - klein und fein). Am Nachmittag dann noch eine Forrest-Therapie Wanderung mit dem Hotelbesitzer Herrn Alber.

einfach gelungenes Ausrasten, Erholen und Genießen - Danke an das Miramonti Team

• 8Erwin van Tol21-07-2008

Luxe, prestigieus, hoge kwaliteit

Zeer luxe hotel, met spectaculair uitzicht. Wij zijn een week op bezoek geweest, en kijken terug op een succesvolle periode. Nadeel van het hoogteverschil is het op- en neerrijden. Bediening is over het algemeen erg goed, een uitzondering daargelaten. onze kamer was waanzinnig; 2 flatscreens van groot formaat, een bed waar je voor eeuwig in kunt slapen, een ruim balkon met waanzinnige view.

Voor wat mij betreft een aanrader.

• 8Rik van Hardeveld06-01-2007

Schitterend gelegen hotel. Het terras biedt een magnifiek uitzicht op de bergen en in het dal. Sommige delen van het hotel, zoals het restaurant, zijn modern en "design-achtig" ingericht. Andere delen van het hotel, zoals de hotelkamers/appartementen zijn adequaat maar oubollig ingericht. Prettige sfeer.

• 6fam spit04-09-2006

wij hadden een apartement geboekt. Dit was prima. Hadden via de site de indruk gekregen dat het erg kindvriendelijk was. Er is wel een hoekje met een glijbaan, zandbak en een wipkip, maar deze zit in een hoek van het hotel. Vanaf het terras konden we hier geen toezicht op de kinderen houden. In het restaurant was men ook niet echt berekend op kinderen (een doos met een klein beetje speelgoed is al voldoende). Eten was er prima. Personeel niet echt vriendelijk en attent.

Hotel GranPanorama Hotel Miramonti info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar