Hotel Burggräflerhof

Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag4°-9°
Hotel Burggräflerhof
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Burggräflerhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Burggräflerhof in het Nederlands

Prima hotel met prachtig binnen- en buitenzwembad en dito welnessfaciliteiten.

De keuken is verfijnd en afwisselend; wijnkaart mocht iets uitgebreider.

Rustige ligging even buiten Merano, midden de appelbomen en wijngaarden.

Enige duidelijke minpunt is het gebrek aan airco op de kamers wat slapen niet echt gemakkelijk maakt bij warme dagen. Wél airco in het restaurantgedeelte.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Panoramisch gelegen uitstekend hotel

H Bodelier
21-6-2011

Dit hotel biedt werkelijk alle comfort en kwaliteit voor een geslaagde vakantie.

Sportfaciliteiten (tennis, buiten en binnenzwembad, fitness-ruimte), wandelmogelijkheden in directe omgeving (Merano in 20 minuten te voet bereikbaar) en uitstekende keuken met culinaire hoogstandjes.

We zijn er nu op doorreis maar voor 2 dgn geweest, maar gaan zeker nog een keer terug (liefst dan wat langer).

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Burggräflerhof in Merano - Meran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Burggräflerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.