Hotel Alexander

8Fantastisch

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Merano - Meran

Op vakantie geweest naar Alexander?

8Fantastisch

7 reviews over Hotel Alexander

• 5Claudia09-08-2011

1 week geboekt en na eerste dag weer vertrokken.

Donkere Juniorsuite was toe aan renovatie, vloerbedekking is vies en kasten stinken muf. Geen SAFE op kamer en geen airco. Kind slaapt op oncomfortabel legerveldbed. Eten wordt opgediend met zilveren bestek maar over smaak viel te twisten. 2,5 uur aan tafel gezeten door de vele gangen van het diner wat een absolute horror is voor kinderen en verveelden zich stierlijk. Hotel niet geschikt voor kinderen ook geen speeltuin in de buurt. Ontbijt was compleet maar de (Lidl-afbak) broodjes waren klein en van binnen knetter hard. Personeel vriendelijk maar onprofessioneel. Konden onze vragen niet beantwoorden, ook niet bij de receptie. Bier bijna € 5,- en regionale Fanta 0,2 ml. bijna €. 4,- wordt op kamernummer bijgeschreven zonder kopiebewijs. Afrekenen aan tafel onmogelijk. Wij voelden ons niet op ons gemak, was absoluut geen 4 sterren en is sterk overgewaardeerd. Met reisorganisatie alsmede eigenaar niets kunnen regelen/oplossen. Duur betaald maar geen vakantie, beter Zimmer frei nemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Maarten14-09-2010

Prachtige ligging, geweldige keuken

Vanuit het hotel kijk je uit over het prachtige dal van Meran en de bergen eromheen. Vriendelijk en deskundig personeel en een geweldige keuken: hier heerlijk gegeten, elke avond vijf gangen, op zondag zelfs zes en de kok heeft erg z'n best gedaan om ook voor mijn vegetarische vriendin elke avond iets lekkers op tafel te toveren. Het ligt rustig maar niet afgelegen, een prettige wandeling van ong. 20 minuten van het centrum van Meran, maar vlakbij bijv. Schloss Trautmansdorff met z'n prachtige botanische tuinen en diverse wandelroutes. We hadden een zeer ruime (standaard!)kamer met balkon. De badkamer was wat aan de compacte kant, maar dit stoorde eigenlijk niet. Fijn zwembad, chloorvrij, lekker om even af te koelen na een tijdje in de zon in de fraai aangelegde tuin. Hotel biedt ook uitgebreide wellness, maar hier hebben wij zelf geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Anita27-07-2010

Heerlijke keuken

Echt een aanrader,heel lekkere keuken, mooi verzorgd,ook mooie tafelversiering,elke dag anders.Mooie omgeving,met veel wandelmogelijkheden;ook om te fietsen.Zeer vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteitverhuoding!

Gereisd met partner in juli 2010

• 8simoens06-10-2007

wij voelden ons hier als thuis. bediening is zeer vriendelijk en de keuken is excellent

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Van Nieuwenhove26-08-2007

uitstekend hotel, zeer lekker eten, wel geen prijsindicatie tijdens verblijf van drank, ook geen ijs kaart voorhanden maar wel alles is mogelijk In tegenstelling tot hiervoor bericht wel vriendelijke uitbaters ervaren en zeer vriendelijk personeel, kinderen eten de gerechten van de volwassenen mee. Wat geen probleem is mijns inziens Geen airco op de kamers ook. Open zwembad mag na 22 uur ook nog gebruikt worden

Gereisd met familie in juli 2006

• 8Fam. vd Molen03-08-2007

Eigenaar Herr Podmirseg is zeer onvriendelijk, niet sociaal, alleen zakelijk en komt zijn afspraken niet na.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9karel donkers09-07-2007

Prachtig hotel, zeer mooie kamers/ zowel binnen als buiten zwembad, maar voorla prachtige ligging met uizicht. Zeer goede keuken. Aaanrader

Gereisd in juli 2007

Hotel Alexander info