Hotel Alpenrose

ItaliëTrentino en Zuid TirolMazzin Di Fassa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Alpenrose voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 10 reviews

Ein perfekter Urlaub. Danke an Familie Leitner😊😊😊

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 6Jola28-02-2016

Bardzo dobre miejsce

Hotel Alpenrose Mazzin di Fassa to idealne miejsce na ski safarii po Val di Fiemme i Val di Fassa

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 3Marjoleine03-10-2015

Afrader!

Onvriendelijke ontvangst. Wachten voor diner tot de deur opengaat lijkt wel op wachten voor crematie. Eten onsmakelijk, werd neergekwakt. Glas wijn niet mogelijk, moest een fles worden en ook nog slecht. 15 Euro mochten we daarvoor betalen. De fles wijn bij vertrek was de slechtste ooit gedronken. Doucheput verstopt, maar dat werd opgelost. ´s Avonds alleen maar koud water, ´s morgens een half uur wachten voor het water warm werd. De wandeling naar de kamer was in het pikkedonker. Pas na 2 dagen werd en een lamp vervangen. Bij het ontbijt ontbraken regelmatig borden, boter, beleg. De ontbijtboel van vertrokken gasten bleef gewoon staan. Mevrouw de eigenaresse was te druk met uitchecken. Was zij het enige personeel? Geen informatiemateriaal op de kamer, geen aanwijzingen in geval van brand of nooduitgang. En koud!!

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 5Karin27-09-2015

Viel tegen

Mijn man en ik kregen de bovenste kleine kamer op de 3e verdieping. Wij bleken van ons reisgezelschap( rondreis, ook andere Nederlanders deden deze reis), de enige kamer te hebben zonder balkon en een douche waar een vies gordijn hing en waar we niet in pasten. Ook vieze haren geconstateerd op de vloer. Het was niet mogelijk een andere kamer te krijgen. Ook wij kregen lauw bier. Het personeel in de ontbijtruimte werkte keihard en waren vriendelijk. De omgeving prachtig. Maar geen hotel waar we nog eens heen willen.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 4wilco16-08-2015

MADAMME !!!!

het was een pracht omgeving. ook via een grote reisorganisatie en dit ons 2e plekje. het zag er goed uit en kort geleden verbouwd wat te merken was aan het sanitair. er was nog niet alles klaar en de douche was koud tot lauw. het personeel was vriendelijk maar angstig voor madamme, de eigenaresse die zeker niet vriendelijk was tegenover de nederlandse gasten. ontbijt was eenvoudig en avondeten was goed maar bier uit fles op kamertemperatuur verwacht je niet. het beloofde zwembad bestond niet, de sauna defect en de whirlpool leeg dus ........ mooie omgeving.!!

• 8Quark02-07-2015

Leuk schoon hotel net gerenoveerd

Schone kamer net opgeknapt en voorzien van nieuwe tegels parket enz. Goed maar eenvoudig ontbijt zeer goede keuken voor het diner. Het Hotel ligt aan de doorgaande weg en is een uitvalbasis voor wandelingen. Bediening is vriendelijk, eigenares is wat stug. Wij waren hier via een grote Nederlandse vereniging en zouden bij vertrek een fels wijn krijgen, maar de bediening rekende af tijdens het ontbijt en de eigenaresse was nergens te vinden, wij konden de sleutel bij de balie neerleggen.

• 3aleks26-02-2015

Środkowy PRL

Pokoje - my mieliśmy (3 osoby) ciepło. Ale niektórzy spali w czapkach, ciepłej wody nie mieli (trafiło na szefa naszego biura). Śniad. - cieniutkie, obsługa powoli donosi jak zabraknie. Ale głodni nie byliśmy. Holendrom którzy przyszli jak już nic na półmiskach nie było kelnerka mówi "Polacy zjedli". Woda była niedogotowana (pieniła się), a szef biura interweniował, kelnerka narobiła wrzasku - tu jest taka dobra woda i można pić niegotowaną, a jemu nie wolno jej zwracać uwagi bo zadzwoni na policję. Raz parówki na sztuki - ale okropne. Jedna z naszych wzięła na talerzyk 2 plasterki czegoś szynkopodobnego, podeszła Holenderka i jej 1 zabrała. Jajka tylko przez 3 dni. Obiady przeciętne, dobrze i paskudztwa. Jadłospis pisany ręcznie i kserowany. Zupa z soczewicy = krupnik. Brak WIFI, w TV sama włoszczyzna. Jeżdżę ponad 20 lat - ale takiego sknerstwa nie widziałem. Jeśli ktoś tęskni za PRL z czasów Bareji - to polecam. Butów nie zostawiajcie w narciarni, połowa grzałek nie działa.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 7A.Damen06-09-2014

Leuk hotel met enige nadelen

Gelegen aan een drukke weg die 's avonds en 's nachts vrijwel is uitgestorven. Overdag toch wel wat geluidoverlast door een wat mindere isolatie en gehorig: 's ochtends is duidelijk te horen dat men aan het werk is gegaan. De badkamer is een smalle pijpenla (wil je een ander passeren dan moet deze de badkamer verlaten) met een te smal planchet, een gescheurde vloer (kans op snijwonden) en een douche die zich recht achter de toegangsdeur bevindt (kom je uit de douche en komt er tegelijkertijd iemand binnen is de kans dat je de deur tegen je aan krijgt). de douchecabine is gammel en verwacht je niet in een hotel (betere, professionelere kwaliteit gewenst). We wandtegels waren niet geheel schoon: zeker 8 verschillende haren bevonden zich op verschillende delen van de tegels en wat spetters. Beperkt ontbijtbuffet (1 soort vleeswaar) geen ei. Goed diner: keuze menu. Vriendelijk personeel. Te dun hoofdkussen!!!!

• 9H. Schuurman20-07-2014

Absolute aanrader

Alpenrose is een goed hotel. De eigenaresse lijkt een stille vrouw maar is erg vriendelijk als je een praatje met haar aanknoopt. En zeer hulpvaardig. Vroeg diverse keren, is gut. Het ontbijt was eenvoudig maar het avondeten/diner was erg goed en werd prettig geserveerd. We maakten een reis van een grote organisatie in Nederland en dit was ons tweede hotel. Tijdens deze dagen konden we naar het WK kijken met nog meer Nederlanders die deze reis hadden geboekt. Het was een gezellige boel. Zouden geen hekel hebben om hier nog eens naar toe te gaan.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7ROMANA15-03-2012

Nigdy więcej

Hotel Alpenrosen w Mazzin położony jest w dobrym miejscu pod względem narciarskim i wygląd zewnętrzny budynku z otoczeniem ładny. Zastrzeżenia budzi fakt odnoszenia się właścicieli do polskiego klienta a szczególnie właścicielki. Jest niemiła a wręcz niegrzecznie zachowuje się w stosunku do gości. Ponadto ok. godz. 1 w nocy po dniu przyjazdu, weszła do pokoju przyjaciół nie pukając a otwierając własnym kluczem! TO NIE ŻART a autentyczny fakt. W pokoju nr 20 zagrzybione okno łazienkowe- posiadamy zdjęcia. Ręczniki nie są codziennie wymieniane. Kelner też nie budzi sympatii i to w niezbyt świeżym ubraniu nie wspominając pierwszej obiadokolacji, kiedy spocony biegał od stołu do stołu rozdając posiłki. Rozdawanie polega na tym, że z tacy-talerza kelner sam nakłada bądź nalewa zupę każdemu na talerz a sztućców nie wymienia się do kolejnego dania. Pokoje czyszczone są śmierdzącym środkiem, który trudno wywietrzyć a w pokoju niezbyt ciepło. W narciarni co drugi wieszak suszarki czynny.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Hotel Alpenrose info