Kleine hotelsWeer vandaag27°15°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Locanda del Bel Sorriso, Villa Bertagnolli voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Locanda del Bel Sorriso, Villa Bertagnolli in het Nederlands

Een Italiaans hotel met een 5 sterren- glimlach.

Jos Wassenberg
13-4-2019

Een review schrijven op basis van een enkele ervaring doe ik niet! Maar als je meer dan 10 jaar Locanda del bel Sorriso bezocht hebt op doorreis naar en van Umbrië heb je toch enig recht en ook plicht van spreken. Locanda del bel Sorriso is een sprookjesachtig hotel gesitueerd in een mooi historisch gebouw in een prachtige omgeving. De kamers zijn "Anton Pieck"-achtig ingericht. De sanitaire voorzieningen zijn eenvoudig maar ruim voldoende. Wat echter dit hotel vermeldenswaardig maakt is zeker ook de vriendelijke benadering van het personeel, de persoonlijke aandacht en het voortreffelijke eten. Een mooie kans om ook de tussenstop tot de Italiaanse vakantie te mogen rekenen. Glimlach met een gouden randje!! Vijf sterren!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Gereisd Met partner in april 2019

Prachtig.

Geweldig
20-1-2018

Op de heenreis naar Italië daar overnacht en we hebben genoten. Een prachtig oud landhuis wat met liefde is gerestaureerd. Kamers zijn allemaal zeer apart ingericht, een mix van antiek en kitsch. Restaurant is eenvoudig maar goed, veel lokale gerechten. Het wordt gerund door de familie en die doen dat met veel enthousiasme en vriendelijkheid. Wij hebben in ieder geval alvast geboekt voor de volgende vakantie.

heel apart hotel

T. Miller
2-10-2012

Wij hebben hier overnacht op aanraden van een vriend. Erg leuk landhuis, met aparte kamers. verwacht geen 1e klas, maar een bezienswaardige locatie met een prettig restaurant. Interieur is smaakvol en bezienswaardig. De bediening was prima en vriendelijk. Op doorreis naar het zuiden avn italie een aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Padvindershonk.

T.Maters
14-1-2011

De werkelijke situatie komt absoluut niet overeen met de foto's en de folder van het hotel. Er is een verbouwing gaande. Het hoofdgebouw is een ruïne. Overal ligt trope rondom het hotel, b.b. een grote pan met rottend eten van weken terug. De kamers zijn krakkemikkig, gevaarlijk <nauwelijks branduitweg en slecht elektra en bovendien lelijk. De lakens zijn niet gestreken en zien er vies uit. Het eten is te zwaar. Maar één soort wijn, niet lekker en de espressokoffie was op, zodat we elders hebben ontbeten. De toegangsweg is doodgevaarlijk, vooral bij donker. Dat alles voor maar liefst 100 euro per nacht!

Gereisd Met vrienden in januari 2011

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Locanda del Bel Sorriso, Villa Bertagnolli in Mattarello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Locanda del Bel Sorriso, Villa Bertagnolli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Locanda del Bel Sorriso, Villa Bertagnolli