Hotel Top Residence Kurz

Weer vandaag13°-3°
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Top Residence Kurz voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Top Residence Kurz in het Nederlands

Met jonge kinderen

redelijk

dvh
8-11-2017

oude appartementen wel proper worden dagelijks gepoest in HP service

HP is er over het eten is koud daar er geen verwarmings elementen worden geplaats onder de bakken eten????

De chef vh restaurant is zeer boertig en niet klant vriendelijk

de ligging is zeer centraal aan de liften maar buiten een supermarkt en sportwinkel is er niets te zien. (liever nooit meer naar hier)

"Hotel Top Residence Kurz*** in Maso Corto is een appartement met mogelijkheid van een hotelservice. Dit hebben wij gedaan met 2 andere families. Voor 1400euro met zijn vieren met eten is op zich niet duur. De kwaliteit van het eten en de verouderde appartementen worden goedgemaakt door de ligging op 2000m hoogte waardoor sneeuwzekerheid hoog is en de auto in de garage kan blijven tijdens de wintersport week.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Top Residence Kurz in Maso Corto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Top Residence Kurz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.