Hotel Das Derstl

Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag20°12°

1 review over Hotel Das Derstl in het Nederlands

Super, betaalbare luxe op en droom locatie

Bernard Lehaen
21-8-2016

Familie bedrijf met passie. Hier klopte bijna alles, gemotiveerd en geschoold lokaal personeel, Uitstekende keuken. Iedereen is aanstekelijk vriendelijk, niet gemaakt. Actief hotel met thema avonden en een week programma. Een droom van een zwembad en groot. Wij zijn hier 10 dagen geweest en geen enkele opmerking kunnen maken. Gewoon prima. Prijs/kwaliteit meer dan OK!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenGratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hooibad, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Das Derstl in Mals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Das Derstl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.