Hotel Posthotel

7,8

• Ligging t.o.v. pistes7,8

15 reviews over Hotel Posthotel in het Nederlands

Met vrienden

Goed hotel maar wel veel last van verkeer

Fam. Oude Engberink
8-8-2018

Het hotel is goed, kamers zijn ruim en schoon. Eten is ook goed, zowel het ontbijtbuffet als het diner.

Wat een minpunt is dat het hotel aan een drukke doorgaande weg ligt waardoor je als je een kamer aan de voorkant, dag én nacht, veel last hebt van verkeer dat er langs raast. Ook het (jeugd)pension aan de overkant zorgt voor veel lawaai overlast.

Verder is er geen lift in het hotel wat voor oudere gasten best wel een probleem is.

Prima hotel op een goede lokatie

Saskia
7-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een prima hotel met een boven verwachting goede keuken. Roberto maakt heerlijke maaltijden klaar.

Bushalte voor de deur, zodat je ook zonder eigen vervoer makkelijk op verschillende plaatsen in het dal kunt komen.

Goede ligging, ook voor wandelingen direct vanuit het hotel.

Wij hadden een mooie ruime kamer met een goed balkon waar je 's middags heerlijk even kon zitten. De kamers aan de achterzijde hebben minder last van het geluid van de straat, maar de kamers aan de voorzijde kijken uit op de Zillertaler Alpen. Het uitzicht aan de achterzijde is beslist ook niet verkeerd.

Er is geen lift in het hotel aanwezig, maar als je redelijk/goed ter been bent is dat geen bezwaar.

Kortom, een goed en gezellig hotel zonder veel poespas.

heel goed verzorgd hotel

huib van staveren
14-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

prima eten aardige mensen niks teveel

Goed Hotel

Alie Bosch
6-8-2017

Het was er goed schoon ook de kamers, het eten kon er mee door we hebben het wel eens beter gehad!

Wat we erg raar vonden dat één vrouw het hele hotel moest runnen van schoonmaak tot serveren, de receptie, de bar kunt het niet bedenken alles dus van s'morgens vroeg tot laat in de avond, en de eigenaresse hebben we maar een paar keer gezien, maar die deed geen werk dat kwam allemaal op haar neer, ze bleef lachen en bleef vriendelijk, petje af voor haar!

Ik geef het je te doen 29 kamers schoonhouden en soms ook nog om 6 uur het ontbijt klaar hebben staat!

Het was verder een erg mooie reis daar in de dolomieten, we hadden een geweldige chauffeur Hans van Ginkel die heel veel van de omgeving wist en niets te veel was om ons een geweldige reis te bezorgen! Het geen dan ook goed gelukt is!

Goed hotel

Hanny
6-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mensen met kleine kinderen kunnen hier beter niet naar toe gaan, want er is niets voor de kinderen behalve dat je kunt wandelen daar. Je komt hier lekker tot rust en het eten was prima in orde, de kamer was netjes en schoon.

Grandioos

Hanny
13-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit is een echte aanrader, alles is daar tot in de puntjes verzorgd je word hier echt in de watten gelegd.Een prachtige omgeving waar je snel uitgekeken bent. Het uitzicht is adembenemend, zo mooi had ik het nog niet gezien.We gaan er dit jaar weer heen want we zijn er zo verwent en nog lang niet uitgekeken.

Fijne vakantie

Jori
8-4-2017

Zijn met een reisgezelschap 12 dagen naar Lutago italie geweest, een mooie reis.Hans van Ginkel de chauffeur en reisleider was niets teveel en deed er alles aan om het ons naar de zin te maken.Ook tijdens de excursies wist hij veel te vertellen.Het Posthotel was eenvoudig maar super schoon de kamers goed en het eten prima.Enige minpuntje geen lift de koffers werden door de chauffeur en een bediende naar boven en beneden gebracht.Wij hebben een

mooie vakantie gehad in een geweldige omgeving zeker een aanrader.

• Ligging t.o.v. pistes7

Goed bed, schone kamer. Zeer vriendelijk personeel dat zich een slag in de rondte werkt om het je naar de zin te maken. Zeer goed en met liefde bereide maaltijden (keuze menu voor- en hoofdgerecht) met veel echt SudTirolse gerechten!! Mooie wandelomgeving.

12 dagen Lutago fantastische reis.3 okt. 2016

Frans Somhorst
19-10-2016

De Dolomieten zijn fantastische en de excursie's geweldig en de

chauffeur Hans rijdt geweldig maar is ook een echte reisleider.

We kunnen iedereen die goed te been is deze reis aanraden.

Frans Somhorst

Goed hotel met harde werkers

Tonki
    16-9-2016
    • Ligging t.o.v. pistes7

Met touroperator naar het mooie schilderachtige Lutago in Zuid-Tirol in Italie geweest. Schitterend gelegen hotel te midden van de bergen. In de nabije omgeving een aantal watervallen bezocht en met de kabelbaan Speikboden en de Klausberg naar boven geweest , interessante omgeving met veel wandel mogelijkheden. Het hotel was eenvoudig maar goed en schoon, dagelijks schone handdoeken en het bedje opgemaakt. De gastvrouw Jacqueline is een hardwerkende vrouw die altijd voor iedereen klaar staat vanaf het ontbijt tot aan het avondeten. Veel respect voor haar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posthotel in Luttach / Lutago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posthotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.