Hotel Posthotelstersterster

16 reviews over Hotel Posthotel

• 2019
      9Hanny Richter03-01-2019

geweldige mooi daar.

We waren hier met een kerstreis met een groep mensen, maar het eten viel heel erg tegen deze keer. Vooral met de kerst, dan verwacht je wel iets aparts. @ jaar geleden waren we hier ook maar dan in de zomer toen was het top. Later hoorden we dat de kok er nu niet was die zo lekker kan koken, maar een plaatsvervanger. Heel jammer van deze kerst,verder was het daar prachtig hoor. Er lag veel sneeuw en het was net een sprookje daar.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
      8Fam. Oude Engberink08-08-2018

Goed hotel maar wel veel last van verkeer

Het hotel is goed, kamers zijn ruim en schoon. Eten is ook goed, zowel het ontbijtbuffet als het diner. Wat een minpunt is dat het hotel aan een drukke doorgaande weg ligt waardoor je als je een kamer aan de voorkant, dag én nacht, veel last hebt van verkeer dat er langs raast. Ook het (jeugd)pension aan de overkant zorgt voor veel lawaai overlast. Verder is er geen lift in het hotel wat voor oudere gasten best wel een probleem is.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Saskia07-06-2018

Prima hotel op een goede lokatie

Een prima hotel met een boven verwachting goede keuken. Roberto maakt heerlijke maaltijden klaar. Bushalte voor de deur, zodat je ook zonder eigen vervoer makkelijk op verschillende plaatsen in het dal kunt komen. Goede ligging, ook voor wandelingen direct vanuit het hotel. Wij hadden een mooie ruime kamer met een goed balkon waar je 's middags heerlijk even kon zitten. De kamers aan de achterzijde hebben minder last van het geluid van de straat, maar de kamers aan de voorzijde kijken uit op de Zillertaler Alpen. Het uitzicht aan de achterzijde is beslist ook niet verkeerd. Er is geen lift in het hotel aanwezig, maar als je redelijk/goed ter been bent is dat geen bezwaar. Kortom, een goed en gezellig hotel zonder veel poespas.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

8huib van staveren14-12-2017

heel goed verzorgd hotel

prima eten aardige mensen niks teveel

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 6Alie Bosch06-08-2017

Goed Hotel

Het was er goed schoon ook de kamers, het eten kon er mee door we hebben het wel eens beter gehad! Wat we erg raar vonden dat één vrouw het hele hotel moest runnen van schoonmaak tot serveren, de receptie, de bar kunt het niet bedenken alles dus van s'morgens vroeg tot laat in de avond, en de eigenaresse hebben we maar een paar keer gezien, maar die deed geen werk dat kwam allemaal op haar neer, ze bleef lachen en bleef vriendelijk, petje af voor haar! Ik geef het je te doen 29 kamers schoonhouden en soms ook nog om 6 uur het ontbijt klaar hebben staat! Het was verder een erg mooie reis daar in de dolomieten, we hadden een geweldige chauffeur Hans van Ginkel die heel veel van de omgeving wist en niets te veel was om ons een geweldige reis te bezorgen! Het geen dan ook goed gelukt is!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Hanny06-07-2017

Goed hotel

Mensen met kleine kinderen kunnen hier beter niet naar toe gaan, want er is niets voor de kinderen behalve dat je kunt wandelen daar. Je komt hier lekker tot rust en het eten was prima in orde, de kamer was netjes en schoon.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Hanny13-05-2017

Grandioos

Dit is een echte aanrader, alles is daar tot in de puntjes verzorgd je word hier echt in de watten gelegd.Een prachtige omgeving waar je snel uitgekeken bent. Het uitzicht is adembenemend, zo mooi had ik het nog niet gezien.We gaan er dit jaar weer heen want we zijn er zo verwent en nog lang niet uitgekeken.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 8Jori08-04-2017

Fijne vakantie

Zijn met een reisgezelschap 12 dagen naar Lutago italie geweest, een mooie reis.Hans van Ginkel de chauffeur en reisleider was niets teveel en deed er alles aan om het ons naar de zin te maken.Ook tijdens de excursies wist hij veel te vertellen.Het Posthotel was eenvoudig maar super schoon de kamers goed en het eten prima.Enige minpuntje geen lift de koffers werden door de chauffeur en een bediende naar boven en beneden gebracht.Wij hebben een mooie vakantie gehad in een geweldige omgeving zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Heleen28-10-2016

Gezellig ongedwongen hotel met hardwerkend persone

Goed bed, schone kamer. Zeer vriendelijk personeel dat zich een slag in de rondte werkt om het je naar de zin te maken. Zeer goed en met liefde bereide maaltijden (keuze menu voor- en hoofdgerecht) met veel echt SudTirolse gerechten!! Mooie wandelomgeving.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8Frans Somhorst19-10-2016

12 dagen Lutago fantastische reis.3 okt. 2016

De Dolomieten zijn fantastische en de excursie's geweldig en de chauffeur Hans rijdt geweldig maar is ook een echte reisleider. We kunnen iedereen die goed te been is deze reis aanraden.

Frans Somhorst

Gereisd met partner in oktober 2016

0 tips over Hotel Posthotel

1 vraag over Hotel Posthotel

• Jo an, 26-04-2018

kamer

Is r tv op de kamer Hoe hard zijn de bedden ik heb graag een niet hard bed . Zijn de kussens comfortabel? Dus niet klein maar normaal van formaat ?