Hotel Alpenhof

+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 14 reviews
  • 9.6Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

15 Reviews over Alpenhof

• 9Jan-Willem Vossers08-09-2019

Volgend jaar ga ik zeker weer (voor de 12de keer)

Geweldig vernieuwd hotel. mooie kamers Mooi wandelgebied. uitstekende maaltijden Erg vriendelijk personeel.

• 9Leo Janssen14-10-2018

Erg mooi

Mooi hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was voortreffelijk. Alles was goed verzorgd.

• 10jnw konijn14-08-2017

fantastisch hotel met super eten

het hotel is schoon en heeft behulpzaam en vriendelijk personeel die alles voor je doen. het eten is super verzorgd en lekker en vooral veel. het ligt in een mooi klein dorpje waar je lekker kan wandelen en op diverse terrasjes ook heerlijk kan zitten

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Arend15-07-2017

Prima hotel,eten was er goed ,mooie omgeving,

Dit hotel lig in mooi gebied,aanrader zeker voor wandelaars ,natuur is er prachtig. We hadden eigenlijk maar 1 min punt , Als je er overnacht en je komt aan de weg kant te slapen wordt je niet vrolijk. Is het oude gedeelte van het hotel . Wij kregen dit maar na dat we een andere kamer hadden gevraagd was dit opgelost en hebben we een zeer mooie vakantie gehad . We hebben daar 9 nachten overnacht met ontbijt en diner in 1 woord prima

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Rene14-03-2016

Perfect hotel

Wij waren hier met touroperator perfect alles geregeld Schiterende omgeving grandioos eten vriendelijke bedining en een pima chauffeur harry we hebben er wat af gelachen

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10W.Wieling21-06-2014

Geweldige vakantie

Hotel Alpenhof is een zeer goed hotel vriendelijke medewerksters zeer goed eten .Lekker zwembad kortom geweldig zijn er in mei/juni geweest met de bus met je weet wel je ziet ons ook overal. En de chauffeur Harry.

• 9Finy05-08-2012

Gezellig familiehotel

Gasthof Alpenhof is een prima hotel: lekker eten (keuzemenu), heel vriendelijk personeel, groot terras, gezellige muziek/grillavond enz. Een hotel om nog eens naar toe te gaan. Er zijn veel excursiemogelijkheden, zoals naar Speikboden, Klausberg en kopermijn.

• 10BerryM.05-08-2012

Top-locatie

Met een waardering 9 zou ik dit hotel tekort doen. Alles een 10 met plezier !

• 0Pieneke24-06-2012

Mooi hotel

Prachtig hotel,mooie omgeving wel aan een drukke weg gelegen.Behulpzaam en vriendelijk personeel.Mooie grote kamer met balkon,helaas heeft ons balkon uitzicht op de zeer nabijgelegen buren.

• 7stoffel11-09-2011

fijn hotel, saaie maaltijden, en prima bediening

prima hotel,maar saaie maaltijden met iedere dag dezelfde salades.opgewarmde koffie 'smiddags.Maar ..desondanks prima bediening mooie schone kamers, Niet iedere dag schone handdoeken,maar wel rest van de kamers iedere dag schoon. Fijn terras, en vrienelijk personeel.

Hotel Alpenhof info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar